1,5 volt og 3,3 volt ??
Fra : Nielsen

Dato : 18-05-04 18:13

Her et lille spørgsmål om bundkort og grafikkort.

Jeg har netop købt et nyt bundkort, ASRock K7S8X 3.0, hvor der advares imod
isætning af 3,3 volt grafikkort i AGP-porten.

Nu er emballangen og manuelen til det omhandlede geforce 440mx grafikkort
for længst blevet væk, og jeg kan ikke på selve kortet finde oplysning om
volt-størrelsen, så hvad tror I at et sådant geforce 440mx har at volt?

Og hvad med et gammelt 8 mb IBM grafikkort, ligeledes til AGP-porten?

mvh
Jakob Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 18:42