En dag med DSB-Harry
Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 17:13

Hej folkens

Jeg havde i dag fornøjelsen af at tilbringe en dag i selskab med vores alle
sammens ven, Harry fra DSB-reklamerne.

På Næsseslottet nord for København var der optagelser til en kommende
reklamefilm, hvor Harry skal køre på første klasse (En smuk gammel Rolls
Royce fra 1920´erne).

Det er ufatteligt hvad de dukkeførere kan med Harry - man føler han er
levende. Jeg føler mig jo næsten i familie med ham..

Se billeder i dk.binaer.motor.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 17:35

> Jeg havde i dag fornøjelsen af at tilbringe en dag i selskab med vores
alle
> sammens ven, Harry fra DSB-reklamerne.

Harry fortalte i øvrigt, at hans flotte parkering (den berømte
Harry-parkering) blev udført af en stand in. Nemlig tidligere racerkører
(Flemming et eller andet), der faktisk udførte stuntet in real life.

Dog var de andre biler i gaden ikke til stede, da det skete. De blev "lagt
på" senere før redigeringen.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-05-04 17:45

Hej!

"Jan W. Nielsen" wrote:

> Dog var de andre biler i gaden ikke til stede, da det skete. De blev "lagt
> på" senere før redigeringen.

Det er nu ikke alt for besværligt at lave tricket med kun 40+40cm friplads, men
det kræver selvfølgelig øvelse.

Så en udsendelse om bl.a. dette engang (var det mon et gammelt afsnit af
TopGear?).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 18-05-04 17:50

> Så en udsendelse om bl.a. dette engang (var det mon et gammelt afsnit af
> TopGear?).

Det ligger vist på den DVD der hedder TopGear - No Limits. Jeg har et rip af
det (700mb)...

/Kasper Hansen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-05-04 17:59

Hej!

"Kasper Hansen [8270]" wrote:

> Det ligger vist på den DVD der hedder TopGear - No Limits. Jeg har et rip af
> det (700mb)...

Okay, så havde jeg jo ret

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : HC

Dato : 18-05-04 20:10

> [...]
> (Flemming et eller andet), der faktisk udførte stuntet in real life.
>
> Dog var de andre biler i gaden ikke til stede, da det skete. De blev "lagt

Og jeg har kørt en tur i den fine Taunus.

Mvh Hans

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 17:40

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-05-04 18:57

Jan W. Nielsen wrote:
> Dog var de andre biler i gaden ikke til stede, da det skete. De blev
> "lagt på" senere før redigeringen.

Jeg har hørt, at han øvede sig mange gange samme sted. Og da han flere gange
havde sat bilen samme sted, blev de øvrige biler sat, og stuntet skudt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Landberg

Dato : 18-05-04 18:54

> Det er ufatteligt hvad de dukkeførere kan med Harry - man føler han er
> levende. Jeg føler mig jo næsten i familie med ham..

Hehe kanon.

På billede nummer to bliver man sq helt i tvivl om hvem der er dukken og
hvem der er dukkeføreren. Ham helt til højre ser da næsten ud som om han har
noget oppe...

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Mega Harry-fan

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-05-04 19:21

> Det er ufatteligt hvad de dukkeførere kan med Harry - man føler han er
> levende. Jeg føler mig jo næsten i familie med ham..

I hvilken anledning var du med dem?

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 19:30

On Tue, 18 May 2004 20:20:34 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>I hvilken anledning var du med dem?

Stand in?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-05-04 19:37

> Stand in?

ROFL!!! :D

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 08:00

> Stand in?

Intet problem..

Harry - mit mellemnavn....

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 19-05-04 08:25

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in message news:40ab05d3$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Intet problem..
>
> Harry - mit mellemnavn....

H A R siger har R Y siger ry - jeps det bliver til Wildau

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 09:44

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-05-04 20:04

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> H A R siger har R Y siger ry - jeps det bliver til Wildau

Ja, Jan har et ry!

og hvad så, det har vi vist alle (nogle mere end andre

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 20:01

> I hvilken anledning var du med dem?

En af mine gode venner arbejder i Næsseslottet.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Babba-Papa

Dato : 18-05-04 19:46

Der var engang en bruger ved navn "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
der skrev:

>Hej folkens
>
>Jeg havde i dag fornøjelsen af at tilbringe en dag i selskab med vores alle
>sammens ven, Harry fra DSB-reklamerne.

Det minder mig om:

- Ved du hvorfor dukkerne Harry har så store øjne ?

- Nej.

- Det ville du også have, hvis du havde en hånd oppe i røven...
- -
Babba-Papa

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-05-04 21:44

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Det er ufatteligt hvad de dukkeførere kan med Harry - man føler han er
> levende. Jeg føler mig jo næsten i familie med ham..

Er Harry ikke skabt af Henson Productions?
Du ved, det gode gamle Muppet show.

Jeg mener jeg har hørt en fugl pippe noget i krogene.
Hvis det er rigtigt, så har han de bedste 'forældre'.

--
mvh Uffe (ønsker mig til jul? en STOR Harry
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 21:56

> Er Harry ikke skabt af Henson Productions?
> Du ved, det gode gamle Muppet show.

Det ved jeg ikke. Men han er virkelig god, så det er ikke usandsynligt.

--
/Jan W Nielsen