it-akkord
Fra : Steen Roel

Dato : 18-05-04 16:30

hej alle

Er der nogen IT-ansvarlige der vil skrive hvor I får for jeres EDB-akkord,
samt lidt om hvad den indebære, antallet af hardware og antallet af brugere.
Jeg skal bruge det i min akkord forhandling

Med venlig hilsen

Steen Roel Larsen

Gelstrupvej 36, Bråde

4500 Nykøbing Sj.

www.grundtvigsskolen.dk

steen.roel@skolekom.dk

Fra : Rundude

Dato : 21-05-04 17:48

"Steen Roel" <steen.roelxx@skolekom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
brugere.
> Jeg skal bruge det i min akkord forhandling

120 klokketimer/år (og det er IKKE meget)!!!!!
170 brugere
2 servere
41 maskiner i net
ca 15 stand alonemaskiner af div oprindelse (fra 486=>P2400)
2 netværksprintere
installere software
guide ved indkøb af undervisningssoftware
hjælpe kolleger i frikvarterer og når de ringer hjem privat

Vil så sige at det er "lettere" at vedligeholde netværksmaskinerne vha ghost
end de stand alonemaskiner der bare tager tid at rekonfigurere efter
"langfingrede" elever lige har "hjulpet" til med opsætning osv....

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Zeki

Dato : 22-05-04 10:38

-266 lektioner (pr mand - vi er tre). Næste skoleår: 377 lektioner pr mand
(hvor vi er to)
-ca 580 brugere (530 elever - resten er lærere, ledelse og pædagoger)
-Én server, sat op i et netværk til 38 2.6 Ghz maskiner
-20 bærbare sat op i trådløst netværk med accespoints fordelt i hele
bygningen
-netværksprintere (12 stks), diverse hardware (videoredigering, plotter,
scanner osv)

Opgaver:
-vedligeholdelse af hardware og software
-vedligeholdelse og oprettelse af brugere
-udarbejde Ghost image
-vedligeholde skolens hjemmeside og interne netværk (SkoleIntra og Skolekom)
-arrangere og afholde workshops for kolleger
-møder
-deltage på kurser og konferencer
-skrive vejledninger

Mvh Zeki