Camping Du Parc (Garda)
Fra : Dan

Dato : 18-05-04 16:18

Er der noen der har været på Camping Du Parc. Så har vil jeg gerne spørge om
hvordan det er der.
Dan

Fra : Mogens Christensen

Dato : 01-06-04 19:20

Jeg vil også gerne høre om camping Du Parc, da vi havde tænkt os at tage
derned til sommer. Er der slet ikke nogen der har været der ? hilsen Jane

Fra : Jørgen Lauritsen

Dato : 15-06-04 08:14

Dan <til@ludvigs.dk> skrev:
>Er der noen der har været på Camping
>Du Parc. Så har vil jeg gerne spørge om
>hvordan det er der.
>Dan

Ja, det er en ganske dejlig plads, velordnet og med fine sanitære
anlæg. Desuden ligger den i gåafstand til den maleriske lille by
Lazise. Den kan absolut anbefales, også selv om den ligger i den
lidt dyrere ende. Den er den absolut et besøg værd.
Mvh
Jørgen