OT: post´s i binaer
Fra : René Hvid

Dato : 18-05-04 09:53

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der skal til for at kunne se de filer
som der bliver postet i binaer gruppen. Jeg kan kun se en besked med en
masse krims krams.

På forhånd tak

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-05-04 10:26

"René Hvid" <benneweis@stofanet.dk> writes:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad der skal til for at kunne se de filer
> som der bliver postet i binaer gruppen. Jeg kan kun se en besked med en
> masse krims krams.

Du skal bruge et program der kan forstå det der krims krams. Prøv at
spørge ovre i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvis du også bruger Outlook Express til at læse de binære grupper. Så
vidt jeg ved kan OE bringes til at forstå det der krims krams.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Mikkel Lund

Dato : 18-05-04 11:22

René Hvid wrote:
> [...]
> som der bliver postet i binaer gruppen. Jeg kan kun se en besked med en

Marker de filer som høre samme, højre klik, vælg kombiner og afkod.
Med mindre der står yEnc i emnet, så kan du have et andet program(f.eks
grabit).

Hilsen Mikkel