Club-3D GeForce FX 5900XT blæseren
Fra : csm

Dato : 18-05-04 07:23

Er der ikke en mulighed for at kunne slippe for den blæser støj

jeg har en 21db blæser på min cpu, men geforce kortet larmer mere.

hvad kan der gøres. ?

Fra : csm

Dato : 18-05-04 07:37

tillæg :

blæseren kører hele tiden, skulle den ikke slå til automatisk når/hvis den
bliver for varm ?

Fra : Nic

Dato : 18-05-04 08:06

> blæseren kører hele tiden, skulle den ikke slå til automatisk når/hvis den
> bliver for varm ?

Jo sagtens. På et dyrere kort :(

Fra : Per H

Dato : 30-05-04 10:02

On Tue, 18 May 2004 08:22:45 +0200, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote:

>Er der ikke en mulighed for at kunne slippe for den blæser støj
>
>jeg har en 21db blæser på min cpu, men geforce kortet larmer mere.
>
>hvad kan der gøres. ?

har selv et kort magen til. blev træt af larmen og installerede en
passiv køler fra ZALMAN (ZM80C-HP) til 200,- (www.studiedata.dk, købte
det hos hkautomation og handlede prisen ned til de 200 (listet til
250). Smed en papst blæser ovenpå og nu er der ikke mere larm fra den.

per