imovie ?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-05-04 06:26

Hej igen

Imovie driller mig altså

Nu har jeg eksporteret et klip til Quicktime, men når den skal åbnes får
jeg denne besked:

"Filmarkivet "Spread from Center Multiple 01" Film kan ikke afspilles
rigtigt uden dette arkiv"

Arkivet ligger i Trash, men hvordan f...... får jeg det på plads igen?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-05-04 12:48

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> rigtigt uden dette arkiv"
>
> Arkivet ligger i Trash, men hvordan f...... får jeg det på plads igen?

Det lyder som om du ikke har lavet en fuldgyldig quicktime film men kun
en "ydre skal" som henviser til de oprindelige filmstumper - som du så
har smidt i skraldespanden.

Prøv at ta' det oprindelige arkiv/mappe og læg den der hvor den lå da du
lavede din quicktime film.

--
Mvh Martin

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-05-04 18:28

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> har smidt i skraldespanden.
>
> Prøv at ta' det oprindelige arkiv/mappe og læg den der hvor den lå da du

Tak for svaret
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge