Forbindelseshastighed?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-05-04 06:23

Hej Rødder og Rødinder

Er tit stødt på at skulle udfylde hvilke connection jeg bruger, og der
kan man typisk vælge fra 56 Kbps op til "T1 or LAN"

Og her kommer jeg i tvivl, hvilke hastigheder dækker flg.?

1. ISDN, DSL or Cable Modem

2. T1 or LAN

Bruger selv 2024/256(el.512) og tiltider er jeg koblet på hvor der er
512/128
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Karl Antz

Dato : 18-05-04 07:31

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Bruger selv 2024/256(el.512) og tiltider er jeg koblet på hvor der er
> 512/128

Jeg plejer at bruge T1 or LAN - har gjort det med begge de hastigheder
du nævner - og det giver den bedste ydelse

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 18-05-04 16:46

> [...]

> 1. ISDN, DSL or Cable Modem
>
> 2. T1 or LAN
>
> Bruger selv 2024/256(el.512) og tiltider er jeg koblet på hvor der er

Hej Lone - du hakker af i DSL begge opkoblingssteder

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-05-04 18:27

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej Lone - du hakker af i DSL begge opkoblingssteder

Vil du være sød at forklare nærmere, hvad menes med "hakker af"?
Tak
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-04 05:27

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Vil du være sød at forklare nærmere, hvad menes med "hakker af"?
> Tak

Hej Lone

Du skrev:.........>Er tit stødt på at skulle udfylde hvilke connection
jeg bruger, og der kan man typisk vælge fra 56 Kbps op til "T1 or
LAN"........<

Er det ikke sådanne formularer, man typisk udfylder, når man downloader
musik/billeder og andet?

Så sætter man et flueben i en kasse, der står ud for den
forbindelseshastighed, der passer til en?

Sådan læste jeg dit spørgsmål, og da din forbindelse er en
ADSL/"bredbånds"forbindelse, ville jeg - hvis jeg var dig - sætte et hak
ud for kassen, der angiver DSL.

Men jeg har måske misforstået det hele?

Jeg er klar over, du også spørger om, hvor hurtigt ISDN, T1 er, men det
ved jeg ikke. LAN er LocalAreaNetwork(internt netværk) og kører typisk
med intern overførselshastighed på 100 bit i sekundet.

Hej fra
Morten

Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-05-04 19:28

> Men jeg har måske misforstået det hele?
>

> Hej fra
> Morten

Nej Morten, du har ikke misforstået noget, det har jeg derimod!!

Tak for uddybningen, men jeg misforstod hakkeriet , og troede at hvis
jeg brugte DSL så ville billeder og film hakke i det! LOL )

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-04 19:41

> [...]

> Tak for uddybningen, men jeg misforstod hakkeriet , og troede at hvis
> jeg brugte DSL så ville billeder og film hakke i det! LOL )

Hæ, det må være fordi, du er holdt op at ryge - så bliver du
stresset....hvordan går det iøvrigt? Med ikkerygeriet?
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-05-04 21:18

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hæ, det må være fordi, du er holdt op at ryge - så bliver du
> stresset....hvordan går det iøvrigt? Med ikkerygeriet?
> M.

Tak det går forrygende

Det er sgu´dejligt at kunne trække vejret igen, og slippe for 2 timers
hosten hver dag
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge