Nyeste bærbare der kan boote I OS9?
Fra : Tom

Dato : 18-05-04 01:26

Hvor nye er de seneste bærbare der kan boote I OS 9 ?
Tom
Er der nogle G4ere eller skal vi tilbage til G3..
PS
Hvornår skete skiftet !?

Fra : Peter Ursin

Dato : 18-05-04 07:29

"Tom" <nospam@fakemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor nye er de seneste bærbare der kan boote I OS 9 ?

Powerbook G4 - 1 Ghz

mvh
Peter Ursin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-05-04 09:29

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Hvor nye er de seneste bærbare der kan boote I OS 9 ?
> Tom
> Er der nogle G4ere eller skal vi tilbage til G3..
> PS
> Hvornår skete skiftet !?

Januar 2003

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Peter Kiil

Dato : 18-05-04 13:37

Tom - nospam@fakemail.dk on 18/05/04 2:25 wrote:

> Hvor nye er de seneste bærbare der kan boote I OS 9 ?
> Tom
> Er der nogle G4ere eller skal vi tilbage til G3..

Svjh kan alle Titanium Bowerbooks boote i OS9, mens alle Alu Powerbooks kun
kan boote i OS X.

--
/peter

Fra : Sebastian

Dato : 18-05-04 19:02

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Hvor nye er de seneste bærbare der kan boote I OS 9 ?
alle iBook G3 og alle Titanium PowerBook G4 kan boote i Mac OS 9.2.
Selvfølgelig også alt det, der er ældre - helt tilbage til en PowerBook
5300. Bare den har en PowerPC og en ordentlig spand RAM.

Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Tom

Dato : 18-05-04 21:38

Nu må I lige blive enige !
Igår fik jeg at vide at de "nye" ( altså de helt nye G4 og G3 bærbare)
IKKE kan boote.
Er der er et "hack" eller hvordan !?
Tom

Fra : Peter Kiil

Dato : 18-05-04 21:50

Tom - nospam@fakemail.dk on 18/05/04 22:38 wrote:

> Igår fik jeg at vide at de "nye" ( altså de helt nye G4 og G3 bærbare)
> IKKE kan boote.
> Er der er et "hack" eller hvordan !?

Læs nu hvad der står. De sidste nye Powerbooks er ikke Titaniummodellen. De
er lavet af alu og kan ikke boote i OS9.
--
/peter

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-05-04 22:33

Peter Kiil <kiil@mac.com> wrote:

> Læs nu hvad der står. De sidste nye Powerbooks er ikke Titaniummodellen. De
> er lavet af alu og kan ikke boote i OS9.

Og er introduceret fra januar 2003 og frem.
Som jeg skrev - Tom

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Tom

Dato : 18-05-04 23:55

Ja sådan går det jo når man ikke lige tænker over forskellen på alu og
titanium.. ( følger åbenbart ikke nk med I apples udvikling)
Men klogere det er jeg da blevet .. Tak for hjælpen..
Tom

On 18/05/04 23:32, in article 1ge09df.5hepqs181nocgN%spam@events.dk, "Preben
Bødker Nielsen" <spam@events.dk> wrote:

> Og er introduceret fra januar 2003 og frem.
> Som jeg skrev - Tom
>
> /Preben

Var oprindeligt

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-05-04 00:24

Tom - nospam@fakemail.dk on 19/05/04 0:55 wrote:

> Ja sådan går det jo når man ikke lige tænker over forskellen på alu og
> titanium.. ( følger åbenbart ikke nk med I apples udvikling)
> Men klogere det er jeg da blevet .. Tak for hjælpen..

Så lidt

--
/peter