"popcorn"
Fra : Andrew

Dato : 17-05-04 23:12

Hej

Jeg leder desperat efter en midi-fil af sangen "popcorn".
Jeg kan ikke huske om det er Jean Michel Jarre eller Kraftwerk der har lavet
den, men det er som om at nettet er støvsuget for lige netop dette nummer i
midiformat?!?!

Vil bruge den som ringetone på min mobil som understøtter midi-formatet.

Er der nogle der kan henvise til steder hvor den kan hentes??

Mvh Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-05-04 23:18

http://www.geocities.com/player2000gi/midi_collection/POPCORN.MID

http://makeashorterlink.com/?D1CE41358
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-05-04 23:41

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40a93a22$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

Her er koderne du skal bruge http://besttones.com/p/popcorn-kingsley.html
pas dog på alle de forbistrede pop-ups

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-05-04 13:08

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> writes:

> Jeg leder desperat efter en midi-fil af sangen "popcorn".
> Jeg kan ikke huske om det er Jean Michel Jarre eller Kraftwerk der har lavet
> den,

Det er det ikke.

Det er et enmands-band ved navn "Hot Butter". (bandmedlemmet hedder
Stan Free).

--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-05-04 13:30

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

> Det er et enmands-band ved navn "Hot Butter". (bandmedlemmet
> hedder Stan Free).

Nja, "Hot Butter" hittede med et cover af "Popcorn" i 1972, men den
(dejligt simple) melodi er skrevet af Gershon Kingsley i 1969.

Mere information her:

<http://www.kingsleysound.com/Popcorn.html>

Hm, vi har da haft den her diskussion før?

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.thorsenholm.dk/fona/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-05-04 13:35

"Anders Thorsen Holm" <usenet@thorsenholm.invalid> skrev i en meddelelse
> Hm, vi har da haft den her diskussion før?

Det ser sådan ud
http://www.google.dk/groups?as_q=popcorn&ie=UTF-8&as_ugroup=dk.kultur.musik&lr=&hl=da

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 18-05-04 13:39

Hejsa
Anders Thorsen Holm wrote:
> Hm, vi har da haft den her diskussion før?

Jæps, sidste år engang, og det er stadig utroligt, at folk tror det er Jarre
eller Kraftwerk, måske fordi at M&H-bands udgave (3 udgaver), er blevet
troet at det er Jarre..

/Hauge

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-05-04 14:04

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> writes:

> Jæps, sidste år engang, og det er stadig utroligt, at folk tror det er Jarre
> eller Kraftwerk, måske fordi at M&H-bands udgave (3 udgaver), er blevet
> troet at det er Jarre..

Den ultimative udgave er jo alligevel Cab City Combo's "Indian Corn".

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-05-04 14:17

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

> Den ultimative udgave er jo alligevel Cab City Combo's "Indian
> Corn".

Wanna-hey, wanna-hey, wanna pop some corn ...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-05-04 17:47

Anders Thorsen Holm wrote:

> Wanna-hey, wanna-hey, wanna pop some corn ...

Ligesom jeg sidder og læser denne tråd, toner
et-eller-andet-lamt-techno-cover af Popcorn frem på anlægget... spooky!
Jeg har iøvrigt selv været med til at lave en version: Tjeck mit første
"band"s hjemmeside for en mp3 (sidst opdateret i 1998 og alt muligt):
http://come.to/purplemonkeydishwashers

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-05-04 18:10

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote:

> Ligesom jeg sidder og læser denne tråd, toner
> et-eller-andet-lamt-techno-cover af Popcorn frem på anlægget...
> spooky!

Ditto her - altså bare i WinAmp. Det værste cover, jeg nogensinde
har hørt må være af Guru Josh. Det bedste vil jeg nok mene er Ed
Starinks (I ved, ham gutten med alle Synthesizers Greatest CDerne).

> Jeg har iøvrigt selv været med til at lave en version:
> Tjeck mit første "band"s hjemmeside for en mp3 (sidst opdateret i
> 1998 og alt muligt): http://come.to/purplemonkeydishwashers

Argh! Java-applets! Mein Gott!

Ellers hæderligt cover ... hvorfor kommer jeg til at tænke på, hm, tja,
en "Monkey Island"-udgave af "Ecuador"!?

Måske har jeg bare fået nok kaffe for i dag.

Fra : Hauge

Dato : 18-05-04 18:19

Hejsa
Anders Thorsen Holm wrote:
> Måske har jeg bare fået nok kaffe for i dag.

Måske nok, men aldrig for meget :)

/Hauge

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-05-04 18:55

Anders Thorsen Holm wrote:

> [...]
> har hørt må være af Guru Josh. Det bedste vil jeg nok mene er Ed
> Starinks (I ved, ham gutten med alle Synthesizers Greatest CDerne).

Hey, det var the rage i '98...

> Ellers hæderligt cover ... hvorfor kommer jeg til at tænke på, hm,
> tja, en "Monkey Island"-udgave af "Ecuador"!?

Harh! Største ros nogensinde! Det gør mig lykkelig et eller andet dybt sted
i mit hjerte... ;)

> Måske har jeg bare fået nok kaffe for i dag.

error: statement: |toomuchcoffee| not recognized. aborted by god.

--
Jacob:
http://www.imdb.com/name/nm1507094/