Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.asmussenfoto.dk
Fra : René

Dato : 17-05-04 22:36

Hvad synes i om billeder og web-design ??

Jeg har lige fået lagt en stak nye billeder på.

www.asmussenfoto.dk

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 22:35

"René" <ross@type.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes i om billeder og web-design ??
>
> Jeg har lige fået lagt en stak nye billeder på.
>
> www.asmussenfoto.dk

FUT - dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 17-05-04 22:37

Dine fotos er jo hammer flotte og designet er lækket.
Men synes dit site er alt for indviklet. Så svært er det selvfølgelig ikke,
men personligt orker jeg ikke sites hvor man skal tænke for at finde rundt.
Var det mit site ville jeg lave det mindre smart og lettere at gå til.
Men du tænker jo nok også i selve sitet skal være en fotografisk oplevelse.

Jan

Fra : René

Dato : 17-05-04 22:46

Hej Jan!

Yeps, sitet skulle da gerne se ordentligt ud, når jeg lige har betalt en
pose penge for at få det til at se ud som det gør

René

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 17-05-04 22:45

> Yeps, sitet skulle da gerne se ordentligt ud, når jeg lige har betalt en
> pose penge for at få det til at se ud som det gør

Nu spurgte du jo om vores mening, så jeg gav bare min.
Hvad sitet koster er jo uden betydning.

>få det til at se ud som det gør
Synes ofte du bruger den bemærkning. Men hvorfor spørger du så om kritik på
fotos og site, når alt er præcis som du vil have det til at se ud?

Jan

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 19-05-04 17:43

> Hej Jan!
>
> Yeps, sitet skulle da gerne se ordentligt ud, når jeg lige har betalt en
> pose penge for at få det til at se ud som det gør

Hej

Er det Ebbesen der har lavet det ? )))))

Det er uovertrufne billeder i en fantastisk flot indpakning.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-05-04 22:53

René wrote:
> Hvad synes i om billeder og web-design ??

Der er ikke noget meget mere belastende end sites der åbner i et nyt
vindue... det skulle da lige være pr0npopups eller kold kaffe.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Martin Gleit

Dato : 17-05-04 23:02

"René" <ross@type.dk> wrote in message
> Hvad synes i om billeder og web-design ??

billederne er superflotte som altid...websiden er irriterende da den fjerner
værktøjliner mm.

Fra : René

Dato : 17-05-04 23:10

ok, tak Du er ikke så vild med Full screen ?

- René

Fra : Martin Gleit

Dato : 17-05-04 23:23

> ok, tak Du er ikke så vild med Full screen ?

nej det er smadderirriterende ikke at kunne springer mellem sine sider,
programmer etc...ved at jeg ikke er den eneste...det ville jeg ændre ved en
kommende opdatering hvis der er mulighed for det

Fra : René

Dato : 17-05-04 23:32

ok .. vil prøve at høre min web-mand om han kan klare den

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-05-04 19:47

On Tue, 18 May 2004 00:31:51 +0200, René wrote:

> ok .. vil prøve at høre min web-mand om han kan klare den

Kan han klare, at gøre den kompatibel med andet end lige IE også?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-05-04 00:15

Hej Martin,

> [...]
en
> kommende opdatering hvis der er mulighed for det

Det har ikke så meget med topic at gøre, men jeg kan anbefale Crazy Browser,
der er et add-on til Internet Explorer.

Link:
http://www.crazybrowser.com/index.htm

Det er forskelligt om folk kan lide den eller ej, men den ligner Internet
Explorer næsten 100% og har en meget god og bekvemt måde at åbne vinduer på.

Desuden er det den ultimative pop-up killer (den fjener ALLE pop-ups),
hvilket dog også er det nogen ikke kan lide ved den.

Problemet du har beskrevet har jeg ikke med Crazy Browser.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 18-05-04 18:45

Glenn Rasmussen wrote:
> [...]
> hvilket dog også er det nogen ikke kan lide ved den.
>
> Problemet du har beskrevet har jeg ikke med Crazy Browser.

I samme kategori findes MyIE2 http://www.myie2.com/
Som også er en skal udenom IE.

/Mogens

Fra : Erik Aalund

Dato : 18-05-04 06:52

"René" <ross@type.dk> wrote in message

> ok, tak Du er ikke så vild med Full screen ?

Det kommer jo også an på målgruppen. Hvem er det du ønsker der skal se
din side.
De fleste synes nok ikke om Full Screen.
Og så må jeg give Jan ret i at når du ønsker kommentarer og kritik på
dit site,
må du også accepterer de kommentarer du får.

Vh
Erik

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 08:40

"Og så må jeg give Jan ret i at når du ønsker kommentarer og kritik på
dit site,
må du også accepterer de kommentarer du får."

- Jeg har ingen problemer overhovedet med at få kritik fra folk herinde
Ris som ros, er mig ligemeget. Skriv lige hvad hjertet begærer

- René

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 17-05-04 23:21

René wrote:

> Hvad synes i om billeder og web-design ??
>
> Jeg har lige fået lagt en stak nye billeder på.
>
> www.asmussenfoto.dk

Flotte billeder, men det sutter røv at den åbner vinduet i fullscreen.
Det er der ingen grund til især når billederne ikke er større. Der er
ikke noget mere irriterende end websites der vil bestemme over ens
browser uden nogen god grund - det skulle da lige være folk der ikke
citerer ordentligt og ikke gider lære det trods mange venlige
henstillinger *hint* *hint*
Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-05-04 06:28

On 17 May 2004 21:53:26 GMT
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Der er ikke noget meget mere belastende end sites der åbner i et nyt
> vindue... det skulle da lige være pr0npopups eller kold kaffe.

jeg vil nu mene at kold kaffe er bedre end dette.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-05-04 07:04

On Tue, 18 May 2004 05:52:13 +0000 (UTC)
"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> wrote:
> [...]
> dit site,
> må du også accepterer de kommentarer du får.

og samtidigt benytte den dertil oprettede nyhedsgruppe
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros hvor folk vil kunne give langt mere
konstruktiv kritik.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 08:41

<og samtidigt benytte den dertil oprettede nyhedsgruppe
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros hvor folk vil kunne give langt mere
konstruktiv kritik.

*PLONK*

En hjemmeside med foto, hvad mere kan det handle om i forum der hedder
dk.fritid.foto ???

*Don´t waste space*

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 18-05-04 09:20

On Tue, 18 May 2004 09:41:05 +0200, "Rene" <ross@mail.dk> wrote:

><og samtidigt benytte den dertil oprettede nyhedsgruppe
>dk.edb.internet.webdesign.ris+ros hvor folk vil kunne give langt mere
>konstruktiv kritik.
>

>*PLONK*

Ja men her i gruppen snakker vi foto og ikke web design.
Fat det din spade

--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318
http://www.imagerating.dk/minedata.asp?sted=79&nr=5

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 14:09

Tjaaa her kan man igen se hvor lille hjernen er på dig Ulf ... HVAD ER DET
LIGE MIN HJEMMESIDE ER FYLDT MED ???? Klovn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-05-04 15:03

Rene wrote:
> Tjaaa her kan man igen se hvor lille hjernen er på dig Ulf ... HVAD ER DET
> LIGE MIN HJEMMESIDE ER FYLDT MED ???? Klovn

Det samme som din hjerne? lort?

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Kenneth K.

Dato : 18-05-04 17:11

On Tue, 18 May 2004 15:08:32 +0200, Rene <ross@mail.dk> wrote:

> Tjaaa her kan man igen se hvor lille hjernen er på dig Ulf ... HVAD ER
> DET
> LIGE MIN HJEMMESIDE ER FYLDT MED ???? Klovn

Rolig nu, Rene. Du spørger jo selv: "Hvad synes i om billeder og
web-design ??" Og debat af webdesign hører ikke til heri gruppen, da der
allerede findes en gruppe til det formål.

Du ved godt at når du skriver med stort på nettet, opfattes det som at
råbe?

vh,
Kenneth

Fra : Deaster

Dato : 18-05-04 17:16

Kenneth K. wrote:

> [...]
> der allerede findes en gruppe til det formål.
>
> Du ved godt at når du skriver med stort på nettet, opfattes det som

Jeg tror desværre ikke Rene Asmussen fatter ret meget.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : emj

Dato : 18-05-04 17:37

On 18 May 2004 16:15:39 GMT, "Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote:

>Jeg tror desværre ikke Rene Asmussen fatter ret meget.
Det har længe undret mig, at der stadig er nogen der gider svare den
åndsamøbe. Undrer mig at I ikke ignorerer hans indlæg.
Hilsen emj

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-05-04 17:51

emj wrote:

> Det har længe undret mig, at der stadig er nogen der gider svare den
> åndsamøbe. Undrer mig at I ikke ignorerer hans indlæg.

Tja - jeg har det med Rene li'som jeg har det med sprællemænd, jeg
kan ikke dy mig for at hive i snoren, når jeg går forbi...))

Og hvis valget står imellem Rene og nogle alenlange tråde om ugens
tilbud i Aldi, så foretrækker jeg faktisk Rene, og jeg forstår ikke
helt det påstyr han skaber, for hvis man ikke bryder sig om en
skribent, så er det da uendlig nemt at tænde for det biologiske
kill-filter og ignorere vedkommende.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-05-04 19:40

> [...]
> helt det påstyr han skaber, for hvis man ikke bryder sig om en
> skribent, så er det da uendlig nemt at tænde for det biologiske

+++++++++++++++++++++++
Det var dog utroligt som du rigtig er blevet "pyt i pande" med René. Du
skriver at du ikke rigtig kan forstå det postyr han skaber, jeg har da snart
læst mange indlæg fra dig, hvor du lige skal komme med en dum smart
bemærkning til ham. Det er da tydeligt at du heller ikke har brudt dig om
ham. Du minder meget om ham, i er kun sat i verden for at provokere.

Jørgen Nielsen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-05-04 21:24

Jørgen Nielsen wrote:

> [...]
> bemærkning til ham. Det er da tydeligt at du heller ikke har brudt dig om
> ham. Du minder meget om ham, i er kun sat i verden for at provokere.

- »"pyt i pande" med René« - tja Jørgen, det er godt nok dagens mest
dumsmarte konklution, du har godt nok tjek tingene...!

Og ja, der er jo rigtig mange borgerdyr, der er blevet så
sofaformet, at de opfatter alt, der kan rykke ved deres
verdensbillede og livsanskuelse, som en provokation...

Du tror selv, at du har styr på lortet, vi andre kan derimod godt
se, at du bare har lort på styret.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 23:13

On Tue, 18 May 2004 22:23:48 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>verdensbillede og livsanskuelse, som en provokation...
>
>Du tror selv, at du har styr på lortet, vi andre kan derimod godt

Spis din tudekiks næbesen.
René brænder nok snart ud, og så er du igen tilbage som den mest
støjende troll i fotogruppen, og alt er ved det gamle.

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 00:28

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 09:36

Alex Linaa wrote:

> Spis din tudekiks næbesen.
> René brænder nok snart ud, og så er du igen tilbage som den mest
> støjende troll i fotogruppen, og alt er ved det gamle.

Hej bette alex, din PC'er er begyndt at stamme, den sender alle dine
udgydelser to gange.

Og det er da tankevækkende at opleve, at du der ellers var Rene
Asmussen's tro væbner er blevet frafalden, hvem er så din nye guru
og åndlige vejleder, når det handler om billedmageri...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 17:34

On Wed, 19 May 2004 10:36:16 +0200, Niels Ebbesen

Siden min PC stammer er det naturligvis http://www.stamfoto.dk/

/Alex

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-05-04 11:00

> [...]
> verdensbillede og livsanskuelse, som en provokation...
>
> Du tror selv, at du har styr på lortet, vi andre kan derimod godt

+++++++++++++++++++++++++
For det første, føler jeg mig ikke provokeret fordi der er en anden der har
en anden mening end mig, det der provokere er f.eks. dine bemærkninger her,
som bare er taget inden for få dage:

1: Hej bette alex, din PC'er er begyndt at stamme, den sender alle dine
[...]

2: Tja - jeg har det med Rene li'som jeg har det med sprællemænd, jeg
kan ikke dy mig for at hive i snoren, når jeg går forbi...))

3: Tja bette claus, du er da bare en alternativt begavet klaphat, og
det er jo ikke første gang du selv deltager i personfnidder, og når
du så selv får et nogle hak i tuden, så opkaster du dig til dydens
vogter.
Du skulle ta' kontakt til bette alex linaa, han praktiserer den form
for eskapisme, og det vil squ være hylende morsomt, at opleve jer to
som et makkerpar, der spille skolemestre og dydens vogtere...)

4: Tja bette alex, du er godt nok faldet af den, vi har i de sidste par
dage sagt grimme ting om din guru Rene Asmussen's billeder, så nu må
du virkelig ta' dig sammen og gi' ham en hel masse skulderklapperi...!

Og for det andet tror jeg ikke at jeg har styr på lortet, det har jeg aldrig
påstået, hvor får du den idé fra? er det dine stemmer inden i dit hoved, der
siger det? Det er ved at blive for OT, så hvis du vil køre videre, så gør
det, jeg stopper her.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Ole C

Dato : 19-05-04 11:18

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40ab2f95$0$277$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]

der
> siger det? Det er ved at blive for OT, så hvis du vil køre videre, så gør

Alene de 4 grunde, var grund nok til han røg i mit killfilter.. det bliver
simpelthen for meget at høre/se på til sidst. Mest tragiske er, at det
tilsyneladende er et alm. fungerende voksent menneske som skriver/taler
sådan til andre..

Mvh Ole C. Boesen
http://www.condrup.dk
[Blocked NG users: René Asmussen, Niels Ebbesen.] Are you next ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 17:53

On Wed, 19 May 2004 12:18:17 +0200, "Ole C"
<contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote:

> [...]
>simpelthen for meget at høre/se på til sidst. Mest tragiske er, at det
>tilsyneladende er et alm. fungerende voksent menneske som skriver/taler

Der er ikke meget der tyder på nogen af delene Ole.
Næbesen har huseret usenet på denne måde i over 10 år, jeg tror han er
det hyppigst beskrevne blad i dk.admin.netikette.

Eneste måde at slukke på er at plonke (som desværre kan glemmes ved
reinstallation af pc), eller slet og ret at ignorere ham.
Der er et ordsprog på usenet der lyder "Don't feed the troll". Trolls
som næbesen visner hvis ingen lader sig provokere.

FUT til dk.admin.netikette

/Alex

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-05-04 09:57

René wrote:

> Hvad synes i om billeder ...cut...

Hej Rene, jeg synes at dette billede af en klaphat er vanvittigt
komisk...!

http://www.asmussenfoto.dk/site/fotografen.jpg

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 18-05-04 14:22

Billederne er fine nok, (great , om webdesignet skal du nok spørge i
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros, de kan fortælle dig meget mere om
det. Måske kan du også få dem til at skrive GREAT...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Lyrik

Dato : 18-05-04 20:17

"René" <ross@type.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes i om billeder og web-design ??
>
> Jeg har lige fået lagt en stak nye billeder på.
>
> www.asmussenfoto.dk
Jeg synes at webdesignet er flot. Hightech. Det er en rigtig proff. side.
Men hvad er billederne til? For mig ser de ud som perfekte reklamebilleder,
som dem man bruger i L'Oreallreklamer og lignende.
Jeg håber at det er et site for professionelle reklamebilleder, for sådan
ser jeg dem.

Hilsen
Jens