DT125R til mig, jubii!
Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-05-04 21:32

Hej folkens

Så har jeg endelig fået købt mig en DT125R, der skal gøre det ud for
offroad-lejetøj og vinterjern. Stor lykke!

Det hele startede egentlig torsdag sidst på eftermiddagen, hvor jeg
havde fået slæbt undertegnede ud på en løbetur i omegnen. På samme tid
tossede offroad-klubben rundt i den lokale grusgrav, og jeg har jo
lige solgt min MTX125R. Buhuuh, vræl Nåmen, samme aften tog jeg så
ud i offroad-klubben (i Aalborg), for at høre om nogen ville sælge mig
en DT-R. Sørme jo, Cross Jan og Mads Lund havde en, så den var jeg ude
at se på i lørdags. Den var fin; nyt (lavgearet) kædekit, ny kobling,
nyrenoveret bagdæmper, velfungerende og lige forgaffel, velfungerende
(så vidt jeg kan høre) YPVS, næsten nye crossdæk og så videre

Eneste ulempe var prisen á 14k, men omvendt så bliver de vist sjældent
solgt for under 11k, og så skal der laves en masse på dem. Det burde
jeg jo at kunne slippe for med denne her, så jeg købte den. Jan var
ikke til at prutte ned i pris, det er pokkers træls at handle med
folk, der ikke paniksælger

Det er pokkers at det er lige før projektaflevering og eksamenstiden
jeg har anskaffet mig den, men mon ikke der alligevel bliver tid til
at lege lidt

Nåja, der er et billede og en video af mig der tosser lidt rundt i
indkørslen her:
<http://royal.flof.dk/dt125r>
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : dots

Dato : 17-05-04 21:47

"Jes Vestervang" <jes@dellen.royal.flof.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folkens
>
> Så har jeg endelig fået købt mig en DT125R, der skal gøre det ud for
> offroad-lejetøj og vinterjern. Stor lykke!

Stort Tillykke herfra Øen, så ses vi vel snart i noget mujjer

dots

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-05-04 22:14

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> writes:

> Stort Tillykke herfra Øen, så ses vi vel snart i noget mujjer

Tak, det gør vi nok
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Per P.

Dato : 18-05-04 06:44

> [...]
> nyrenoveret bagdæmper, velfungerende og lige forgaffel, velfungerende
> (så vidt jeg kan høre) YPVS, næsten nye crossdæk og så videre

Fint Jes. T´løk med den. Jeg har haft samkvem med den tidligere og den
fungerer fint og er i god stand. Jan var i grusgraven på den store bededag
og når han er på nakken af den så er der ikke meget der kan følge med. Man
kan altså køre rigtig stærkt på en DT hvis man lige har grebet om det. Den
skal du nok få noget sjov med. Og det er jo god motion!!

Det kan jo være vi ses på torsdag,-)

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-05-04 08:47

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> writes:

> Fint Jes. T´løk med den. Jeg har haft samkvem med den tidligere og den
> fungerer fint og er i god stand.

Det passer godt med mit indtryk af den.

> Jan var i grusgraven på den store bededag og når han er på nakken af
> den så er der ikke meget der kan følge med. Man kan altså køre
> rigtig stærkt på en DT hvis man lige har grebet om det.

Ja, især på den her - jeg tror godt nok at den affjedring gør
underværker. Ihvertfald i forhold til MTX'erens, den var jo slet ikke
til at styre.

> Den skal du nok få noget sjov med. Og det er jo god motion!!

Ja, det er jo nok også tiltrængt... og så er det meget sjovere end at
løbe

> Det kan jo være vi ses på torsdag,-)

I grusgraven? Det håber jeg, men jeg har et projekt der skal være
færdigt inden karneval (det skal egentlig først afleveres næste
onsdag, men karnevallet skal man da til . Så det må vi lige se til,
for jeg vil ihvertfald rigtig gerne med.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-05-04 22:50

"Jes Vestervang" <jes@dellen.royal.flof.dk> wrote in
message news:87n046qisl.fsf@dellen.royal.flof.dk

> I grusgraven? Det håber jeg, men jeg har et projekt der
> skal være færdigt inden karneval (det skal egentlig først
> afleveres næste
> onsdag, men karnevallet skal man da til

Karneval - ja, det skal nok blive sjovt.

BTW: Tillykke med dyret. (bare for at være lidt On-Topic)
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-05-04 12:42

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> writes:

> Karneval - ja, det skal nok blive sjovt.

Jaah

> BTW: Tillykke med dyret. (bare for at være lidt On-Topic)

Takker
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-05-04 07:51

"Jes Vestervang" <jes@dellen.royal.flof.dk> wrote in message
> Hej folkens
>
> Så har jeg endelig fået købt mig en DT125R, der skal gøre det ud for
> offroad-lejetøj og vinterjern. Stor lykke!

Og tillykke herfra. Feed video hvor din kammi er ret stresset med deraf
følgende usikker kameraføring, og du sidder med et smil arvet fra fanden
selv fra øre til øre og gi´r den gas. Minder lidt om dengang BMX'erne kørte
dørtræk i naboens have med risiko for pludselig opdagelse

vh
--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-05-04 12:58

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Og tillykke herfra. Feed video hvor din kammi er ret stresset med deraf
> følgende usikker kameraføring, og du sidder med et smil arvet fra fanden
> selv fra øre til øre og gi´r den gas.

Malende og passende beskrivelse Det er nemlig lidt som om fanden
tager ved en, når man kommer på sådan et dyr

> Minder lidt om dengang BMX'erne kørte dørtræk i naboens have med
> risiko for pludselig opdagelse

Hehe, jeps Jeg tror også naboen, jeg deler indkørsel med, undrer
sig lidt.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Armand

Dato : 18-05-04 17:03

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en

>.......og du sidder med et smil arvet fra fanden selv fra øre til øre og
gi´r den gas.

Er du sikker på at dét er årsagen til smilet?
Som jeg ser det for mig, svarer det nøjagtigt til Jes' udtryk efter et par
snapse!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-05-04 23:21

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> gi´r den gas.
>
> Er du sikker på at dét er årsagen til smilet?
> Som jeg ser det for mig, svarer det nøjagtigt til Jes' udtryk efter et par
> snapse!

*lol* Jeg var nu helt og aldeles ædru på det tidspunkt ...selvom
man måske kan snakke om at en ny mc giver en eller anden berusende
fornemmelse
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-05-04 12:46

> Nåja, der er et billede og en video af mig der tosser lidt rundt i
> indkørslen her:
> <http://royal.flof.dk/dt125r>

Hvilket codex skal os ikke linux brugere bruge? Har du et link?

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-05-04 12:56

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hvilket codex skal os ikke linux brugere bruge? Har du et link?

Hmm, XVID hedder det, en open-source variant af DivX. Min encoder
kunne ikke lige andet. Jeg smider lige en anden version, der vist
bare er motion jpeg op (direkte fra kameraet), den skulle de fleste
afspillere kunne finde ud af. Så er den der.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-05-04 12:41

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hvordan kan du afspille noget fra et link, der ikke virker?
>
> Jeg har forsøgt at få fat i skidtet i to dage nu og den svarer stadig
> ikke....

Mærkeligt, det virker fint for mig. Du er godt klar over at det er et
link til en nydeligt apache'sk directory-listing, og ikke noget en
afspiller kan fodres med, ikke?
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-05-04 23:02

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Der må være noget med din computer der driller. Det har virket fint
> hos mig, og der er tilsyneladende også flere andre der har haft held
> til at se Jes vildt ridt på sin nye DT'er

Jep, 81 unikke ip'er har hentet videoen og 96 har set billedet af
dimsen
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-05-04 13:04

> [...]

problemer, så kan den i klubben også klare den. Jeg lagde dog ikke
lige mærke til hvilket codec den brugte :-\

Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-05-04 18:33

> Hvordan kan du afspille noget fra et link, der ikke virker?

Jeg er bare sej