Hilsen fra Norge - Hjelp til å finne artis~
Fra : Jarl Mosand

Dato : 17-05-04 20:33

Fredag 14. mai ble det sendt et program som på Norsk het: "Personlig møte
med Mary", et intervju og presentasjon av deres nye prinsesse. (Gratulerer).
Jeg tror programmet er dansk produsert. Jeg ble veldig betatt av musikken.
Kan det være danske artister? Er det noen i danmark som kan hjelpe meg?

Vennlig hilsen

Jarl Mosand

(Ta bort det som ikke passer i E-post adressen)

Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-05-04 20:52

Hej Jarl!

Hvis programmet er produceret af/for DR eller TV2, så har de en
"kundeservice" der uden tvivl vil besvare dit spørgsmål. Du kan kontakte dem
via email - find adresserne på www.dr.dk og www.tv2.dk ..

Mvh,

Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : bettersexinc

Dato : 17-05-04 20:52

> Kan det være danske artister? Er det noen i danmark som kan hjelpe meg?

Kom med et eksempel på tekst/lyrik.
Blev der sunget ? Mand/kvinde ?

mvh bsi

Fra : Jarl Mosand

Dato : 17-05-04 21:27

"bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> skrev i melding

> Kom med et eksempel på tekst/lyrik.
> Blev der sunget ? Mand/kvinde ?
>
> mvh bsi

Musikken var instrumental. Antagelig trio, bass, trommer og piano, der
bassen var en fremtredende element.

Fra : Jarl Mosand

Dato : 17-05-04 21:38

"Jarl Mosand" <jarlmos.notintheadresse@frisurf.no> skrev i melding

> "bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> skrev i melding

> Musikken var instrumental. Antagelig trio, bass, trommer og piano, der
> bassen var en fremtredende element.

....og det var en fort, fussion aktig musikk.

Jarl

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-05-04 20:53

"Jarl Mosand" <jarlmos.notintheadresse@frisurf.no> wrote in message
> [...]
> Kan det være danske artister? Er det noen i danmark som kan hjelpe meg?

Kan du muligvis beskrive musikken? Det ville gøre det lidt nemmere at
hjælpe.

Mvh Mikkel

Fra : LarsJ

Dato : 17-05-04 21:38

> [...]
> Kan det være danske artister? Er det noen i danmark som kan hjelpe meg?

Hvis det var det program der er produceret af J.J. Film med optagelser fra
Australien, så var musikken med danske Chris Minh Doky.

Lars

Fra : Jarl Mosand

Dato : 17-05-04 22:19

"LarsJ" <SLETlarsjesp@mail.dk> skrev i melding

> (Gratulerer).
>
> Hvis det var det program der er produceret af J.J. Film med optagelser fra
> Australien, så var musikken med danske Chris Minh Doky.
>
> Lars

Ja, det stemmer, det var opptak fra Australia. Takk for tipset. Vet du hva
CD'en heter?

Fra : kautaq

Dato : 17-05-04 22:08

Jarl Mosand wrote:

> [...]
> Jeg tror programmet er dansk produsert. Jeg ble veldig betatt av musikken.

Jeg har har set lidt af et program lignende det du har set i Norge.
Her var musikken Cold Play: Clocks.
Det er med et meget dominerende klaver, som kører i en simpel
rundgang. Meget smukt og kan med god vilje minde lidt om U2 -
hvis U2 brugte klaver/keyboard. Er det den?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-05-04 23:08

Kom bare lige til at se denne side:

http://www.dr.dk/nyheder/kongehuset/article.jhtml?articleID=168236&aktuelt=true

Fra : Jarl Mosand

Dato : 18-05-04 07:16

Ja, der har du programmet.

Jarl Mosand

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i melding

Fra : Jarl Mosand

Dato : 19-05-04 20:28

> [...]
>
> Vennlig hilsen
>
> Jarl Mosand
>
> (Ta bort det som ikke passer i E-post adressen)

Nå har jeg fått svar fra DK

Det var i hvert bl.a. Chris Minh Doky (bas) Hvis alle numre ikke findes på
sidste cd, så kommer den nok.
Registrerede titler var: Hip Tip
Mary
Strings