Catalyst driver pop-up?
Fra : Jan Dahl

Dato : 17-05-04 15:48

Hej NG
Jeg har installeret catalyst til xp men der kommer et vindue op (alm.
mappevindue; det hvor driveren er installeret) ved hver genstart. Jeg har
afinstalleret alle ati-driverenheder og installeret driveren igen og det
vindue popper stadig op ved opstart. Jeg har ikke set det på de andre
maskiner jeg har installeret catalyst på og jeg kan ikke ummidelbart se
noget under ati kontrolpanel hvor jeg kan fjerne den? Håber nogle kan nogle
hjælpe

Mvh Jan

Fra : Kaptajnen

Dato : 17-05-04 16:36

Er der ikke et flueben du kan vifte væk

Fra : Jan Dahl

Dato : 17-05-04 17:08

Under instillinger er der 5 steder til flueben. De 3 øverste er
'valgt' -genaktiver advarselmeddelelser-, -aktiver ati ikon- og -vis ati i
proceslinjen-. Der er sog ikke nogle af dem der lader til at have noget at
gøre med pop-upen. Jeg har ikke set det poppe op før på andre pc'er ved
catalyst install. og det virker lidt underligt at det gør det når man har
installeret programmet.

Mvh Jan

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 18-05-04 12:59

Det er højst sandsynligt ATI Support mappen hvor selve prgrammet
driverinstallation ligger, den mappe skal du slette og så irritere den ikke
længer.
-Niels-

Fra : Jan Dahl

Dato : 18-05-04 15:39

Yes det var det. Mange tak for hjælpen. Jeg fatede bare ikke den kom op igen
og igen når jeg lukkede den. Jeg har slettet ati-supportmappen og nu kommer
den ikke op mere. Ati ikonet i systray kommer nu også op ved opstart. Før
skulle jeg lige rode lidt med ati kontrolpanelet før systrayikonet kom frem.

Mvh Jan