CBR600 og Louis-saddeltasker
Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 17-05-04 15:37

Hej

Er der nogen af jer som har erfaring for om

UNI GP-SYSTEM MOTO-DETAIL SATTELTASCHEN & GP-ROLLE

hos louis.de (nr 10025335) passer fornuftigt på en CBR600F2? Kan de
være der for blinklys, fodhvilere osv. Og mon det er muligt stadig at
køre med en passager bagpå? (forudsat man kun kører med side-taskerne
)

De ser da ud til at være et godt tilbud!? 60 Euro for 2 gagne 21 liter
og 40 liter på toppen...

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-05-04 16:08

> [...]
> være der for blinklys, fodhvilere osv. Og mon det er muligt stadig at
> køre med en passager bagpå? (forudsat man kun kører med side-taskerne

Hej Jesper

Jeg synes da fint det kunne være noget der passede på min PC25, så mon ikke
også det passer på din?

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-05-04 17:13

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message

> De ser da ud til at være et godt tilbud!? 60 Euro for 2 gagne 21 liter
> og 40 liter på toppen...

Tjoh - men hvis man er til hardbags er de ikke særligt dyre brugte. Jeg fik
et sæt Krauser K2 2*40 + topboks + holdere for en tusse.

De forskubber sig ikke - men nogle vil mene at det ikke forskønner maskinen.

vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 17:33

> [...]
> )
>
> De ser da ud til at være et godt tilbud!? 60 Euro for 2 gagne 21 liter

Hvad bliver det næste ??? Et tør-kloset ??? Køb da den goldwing istedet...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 18-05-04 10:21

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> writes:

> Hvad bliver det næste ??? Et tør-kloset ??? Køb da den goldwing istedet...

Hvorfor da tage et tør-kloset når man kan få med træk og slip Men
Goldwing - ja måske. Fåes de i en R-udgave? =

Jeg kunne selfølgelig også bare tage mindre oppakning med, f.eks købe
et mindre telt - et jeg ikke selv kan være i... Kender du nogle gode
modeller?

Fra : Palle

Dato : 17-05-04 20:03

> Er der nogen af jer som har erfaring for om
> UNI GP-SYSTEM MOTO-DETAIL SATTELTASCHEN & GP-ROLLE

Jeg bestilte et sæt igår, og venter bare på at de kommer hjem....

Det er sikkert noget frygtelig lort at køre rundt med, men kæresten har
været noget negativ, da hun de sidste 5 dage har siddet med al vores
bagage i en lille rygsæk... Hun fattede bl.a. ikke at jeg da fint kunne
klare mig med en tandbørste og 2 par underhylere.....
Nå men, udover at jeg ha' måtte gi' en omgang massage, så er det jo stadig
pænere end tasker på en mc !!!
Jeg så dem iøvrigt hos en forhandler i DK til 1399 dkk for de 2
sidetasker, og 599 dkk for "rullen".... Kvaliteten er vist ok

Jeg kom til at gi' 81 euro inkl fragt....

Palle - Triumph Daytona.... Nu med carport og campingvogn

Fra : christian

Dato : 17-05-04 21:01

Glæder mig til at høre hvordan de er. Har selv overvejet sådan nogle tasker.

Fra : Mikker

Dato : 18-05-04 14:17

"christian" <neess@image.dk> wrote in message news:<40a91949$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Glæder mig til at høre hvordan de er. Har selv overvejet sådan nogle tasker.
> "Palle" <hansenpallefjerndette@yahoo.com> wrote in message

Jeg har fået et sæt hjem i sidste uge, og kvaliteten ser ud til at
være på højde med dem der forhandles i danske butikker til 1300 kr +
800 for rullen.
Der er dog en hel del remme der skal monteres, men det skal der jo på
sådanne tasker uden beslag. Der er fordel/ulempen at der er mange
lynlåse med små rum på disse tasker. Taskerne virker ikke store på min
XJ600, så de går nok fint på en CBR600.

Der er dog et sæt på tilbud til knap 40 euro som jeg også købte. Det
består af 2 sidetasker med lidt hård sideskål og bagskål. De er ret
gode og rene i linjerne(ikke for mange lynlåse og andet tingel
tangel). Dog er syningen ikke lavet med den bedste tråd i disse
tasker(har allerede splittet en ad op ad en halvmur...).

Fra : christian

Dato : 18-05-04 23:17

Passer sådan nogle tasker til de fleste mc'er ?
Har nemlig selv en kawasaki gpz500s
Tror du at de kunne side på sådan en ?

Fra : Mikker

Dato : 19-05-04 10:38

"christian" <neess@image.dk> wrote in message news:<40aa8a75$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Passer sådan nogle tasker til de fleste mc'er ?
> Har nemlig selv en kawasaki gpz500s
> Tror du at de kunne side på sådan en ?

Det kommer jo an på udstødningen, hvor meget den er oplagt... Der skal
helst være ca. 8 cm luft fra overkant potte til underkant af
sidetasker når de er fyldte. Tasken er ca 22cm høj i den bageste ende
og ca.30 cm høj i den forreste ende. Så kan du jo prøve at måle fra
overkant af dit sæde og disse mål nedad. Dertil skal du så lægge de
8-10 cm luft til.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 18-05-04 14:25

mlt@husbygning.dk (Mikker) writes:
> [...]
> sådanne tasker uden beslag. Der er fordel/ulempen at der er mange
> lynlåse med små rum på disse tasker. Taskerne virker ikke store på min

Cool! Det lyder til at det er sådan nogle jeg skal have...