valg af bil
Fra : kb

Dato : 17-05-04 15:38

Hej

Jeg står og skal købe min første bil

Jeg har kigget på disse to. Hvilken vil i mene er det bedste køb

Ny: Fiat Punto Ciao 1.2 129.000

Brugt Citroen C3 1.4 fra slut 2002. Km: 42000. Pris 129.000

Hvad vil i mene er det bedste køb

Mvh

Klaus

Fra : CNS

Dato : 17-05-04 20:15

Hej Klaus,

Check lige forsikringspriser - for når du køber sådan en dyr bil til at
starte med, skal du jo også gerne have kasko på den - det løber nemt op i
20.000 om året, hvis du er nybilist ... jeg ville købe en (meget) billigere
brugt bil istedet og kun få ansvar på den, så er der trods alt ikke så mange
penge at miste, hvis du smadrer den..

Jeg har netop købt min første bil - en VW Vento 1,8 som jeg fik nysynet til
36000 - det er en ganske fin bil som nok skal kunne klare at køre mig rundt
i et par år, og så regner jeg med at købe en nyere, dyrere, når jeg kommer
tilstrækkelig ned i forsikringssum til at kunne betale kaskoforsikring...
glæder mig til levering af dyret finder sted om et par uger!

Christian
- Kommende VW Vento 1,8 GL ejer

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)