Skagen's træffet....
Fra : Palle

Dato : 17-05-04 12:53

VI er 2 stykker som gerne vil med til træffet i Skagen men.... vi gider
ikke køre alene, og vil da bare lige høre om der er nogle der vil
følges... Det er selvfølgelig lidt tidligt at spørge, men heller være lidt
i god tid, ikk ??

Vi kommer begge fra Malmø, så smartest hvis det er nogle fra kbh's
området, ikk ???

Palle - Med ømme håndled og KÆMPE smil ... Trademark of Triumph Daytona

Fra : Moller

Dato : 17-05-04 13:21

Palle wrote:
> [...]
> lidt i god tid, ikk ??
>
> Vi kommer begge fra Malmø, så smartest hvis det er nogle fra kbh's

   I kan da følges med PMC, eller kantana MC... begge klubber skal derop
jo, så prøv at tjekke deres kalendere og se om i kan få kontakt med
nogen fra de to klubber.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-05-04 15:05

Tjae måske man skulle pakke Honda´en og følge trop vi ku evt starte turen
fra Mitonga Racings lokaler på Norgbergsgatan (overfor Malacco)
Måske vi snart skulle stifte vores egen klub " Mc de afgifts frie"

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 17-05-04 15:16

Eg Egemarke wrote:
> Tjae måske man skulle pakke Honda´en og følge trop vi ku evt starte
> turen fra Mitonga Racings lokaler på Norgbergsgatan (overfor Malacco)
> Måske vi snart skulle stifte vores egen klub " Mc de afgifts frie"

Eller hvad med "MC de feje hunde"?? ROFL

--
Psycho Cowboy - Knap så "fej", men fattig!
Suzuki GSX-R 600

Fra : anders majland

Dato : 17-05-04 15:35

> Måske vi snart skulle stifte vores egen klub " Mc de afgifts frie"

No Offense - men måske i skulle bankes gule og blå så i matcher flaget

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Palle

Dato : 17-05-04 20:07

> Måske vi snart skulle stifte vores egen klub " Mc de afgifts frie"

Ingen grund til at hovere.... Jeg KAN sgu' ikke bo i DK, pga af den kjære
Bertel Haarder.... At han så heldigvis heller ikke score en fed afgift er
da kun en extra bonus for mig !

Palle - Triumph Daytona og udenlansk kæreste....

Fra : Armand

Dato : 17-05-04 16:38

Moller <news@molnit.com> skrev i en

> I kan da følges med PMC, eller kantana MC... begge klubber skal derop

Og igen i år er bliver der PMC-mellemlanding hos Mc-Chaufførerne i
Fredericia om torsdagen!

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 18-05-04 08:06

Armand wrote:

> Og igen i år er bliver der PMC-mellemlanding hos Mc-Chaufførerne i
> Fredericia om torsdagen!

   Og i år er jeg med fra PMC af, så må vi se hvad der kan køre på det
tidspunkt :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 18-05-04 16:25

> Og i år er jeg med fra PMC af, så må vi se hvad der kan køre på det
> tidspunkt :)

Hæ!
Provokationer lønner sig, hva'?

--
Armand.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-05-04 23:41

Så var det lige at Armand Skrev
> Moller <news@molnit.com> skrev i en
>
> Og igen i år er bliver der PMC-mellemlanding hos Mc-Chaufførerne i
> Fredericia om torsdagen!

Jo men vi er også et par stykker fra Aalborg kanten der liige
smutter forbi Fredrecia på vej til Skagen, blot for hyggen - Det var
jo rigtig fint sidste år, det vil jeg nødig misse i år, og Pimserne
kan vel godt bruge et par kilometer ekstra i konkurrencen om længst
kørende klub - så de kan generhverve sig den fornemme pokal

- vi er da forøvrigt begge polyteknikere - og har diskuteret at søge
om at danne et PMC "North Chapter" - på AAU, men den kan vi evt.
tage med Pimse præs, over en kasse humle eller to og se om vi
kan vinde ham for den sag

--
Dun@nt
XJ600 - 51J - der lige har konstateret at skattelættelsen fra 1/6

Fra : Peter Z

Dato : 19-05-04 10:06

så lige din sig. !
husk at til næste år er lettelsen kun det halve ! (ca.)
undskyld hvis jeg piller ved din drøm

mvh

Peter Z

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-05-04 22:43

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> writes:

> Så var det lige at Armand Skrev

> Jo men vi er også et par stykker fra Aalborg kanten der liige
> smutter forbi Fredrecia på vej til Skagen, blot for hyggen

Det ville jeg også, hvis ikke det var fordi jeg følges med en flok,
knapt så net-fixerede , kammerater. Det er altid hyggeligt nede ved
Chaufførerne!

> - vi er da forøvrigt begge polyteknikere - og har diskuteret at søge
> om at danne et PMC "North Chapter" - på AAU

Ja, det bliver der jo af og til mumlet lidt om i krogene. Det kunne nu
også være fedt, men det bliver nok ikke lige AAU der lægger lokaler
til desværre. Selv kosteskabene bliver jo næsten brugt til grupperum
nogle steder... sådan lidt groft sagt

>, men den kan vi evt. tage med Pimse præs, over en kasse humle eller
> to og se om vi kan vinde ham for den sag

Bager kan slet ikke drikke øl. Han jamrer bare mens han fortæller
dårlige undskyldninger om hele flasker der skulle drikkes aftenen før
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-05-04 08:06

> Bager kan slet ikke drikke øl. Han jamrer bare mens han fortæller
> dårlige undskyldninger om hele flasker der skulle drikkes aftenen før

Ohh den aften. Jeg kom kl 17.00, var jeg kommet 1 time før havde jeg kørt
spritkørsel. Men jeg kan i retrospekt naturligvis godt se det var svagt
ikke bare at drikke igennem igen i stedet for at passe ud og gå tidligt i
seng (før 24.00). Tilgengæld var jeg frisk søndag morgen og kørte en lang
tur med bl.a. Armand på Fyn.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Armand

Dato : 20-05-04 11:31

Jens Jacob Bager Jensen <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> Ohh den aften. Jeg kom kl 17.00, var jeg kommet 1 time før havde jeg kørt
> spritkørsel. .......
> ............. Tilgengæld var jeg frisk søndag morgen og kørte en lang
> tur med bl.a. Armand på Fyn.

Var det ikke samme formiddag hvor Grewy var på vej i seng på samme
tidspunkt, og bad os om liige at vække ham når vi kørte et par timer
senere??

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-05-04 19:24

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Ohh den aften. Jeg kom kl 17.00, var jeg kommet 1 time før havde jeg kørt
> spritkørsel.

*lol*

> Men jeg kan i retrospekt naturligvis godt se det var svagt
> ikke bare at drikke igennem igen i stedet for at passe ud og gå tidligt i
> seng (før 24.00).

Meget svagt... *tsk-tsk*

> Tilgengæld var jeg frisk søndag morgen og kørte en lang
> tur med bl.a. Armand på Fyn.

Der var min promille desværre ikke lav nok, til at jeg kunne komme
med. Ævæv, men så kan jeg jo lære det... eller ikke
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-05-04 15:43

Palle wrote:

> Vi kommer begge fra Malmø, så smartest hvis det er nogle fra kbh's
> området, ikk ???

Hold øje med DFM i ugerne op til TPT. Vi aftaler igen i år at køre i samlet
flok over til MC Chaufførerne (hvis de vil have os) og derefter videre til
TPT. Vi bliver nok en større flok Pimser, Kantanaer og DFMer der kører fra
København i samlet flok.

--
Tony
(der glæder sig)

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-05-04 19:04

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt
> i god tid, ikk ??
>
> Vi kommer begge fra Malmø, så smartest hvis det er nogle fra kbh's

Hvorfor ikke køre op til Gøteborg og sejle over til Frederikshavn ?
Så slipper i også for broerne....

--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-05-04 19:17

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> writes:

> Hvorfor ikke køre op til Gøteborg og sejle over til Frederikshavn ?
> Så slipper i også for broerne....

Det er lidt af en omvej når vi nu skal forbi MC-chaufførerne på vejen
om torsdagen

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 18-05-04 09:23

On Mon, 17 May 2004 20:03:42 +0200, "Brian Sørup"
<brian.sorupXXX@privat.dk> wrote:

snip,,

>Hvorfor ikke køre op til Gøteborg og sejle over til Frederikshavn ?
>Så slipper i også for broerne....

Fordi en MC er sååååååå Fed at køre på, og ikke så fed at ha med ud og
sejle. :p

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' På gaden igen

Fra : anders majland

Dato : 18-05-04 12:29

> Fordi en MC er sååååååå Fed at køre på, og ikke så fed at ha med ud og
> sejle. :p

Men indimellem skal man jo have tanket (benzin, kaffe og lidt fast føde)
og dernæst af med affaldstofferne... Det meste klare fint på en færge,
men hvad mon brandmyndighederne vil sige til en lille "servicestation"
på færgen. Der kunne vel nok laves noger der kunne hænge i loftet og så
trækkes rundt. Så kunne man komme iland med fyldt sæk& tank og tømt
blære

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - Der har mc'en med ude og sejle ca. 2
gange om ugen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-05-04 18:50

> [...]

> kan vel godt bruge et par kilometer ekstra i konkurrencen om længst
> kørende klub - så de kan generhverve sig den fornemme pokal

Herligt, så ses vi i Fredericia.

.... og så må vi da håbe at vi er på træfpladsen, hvis vi skulle være
så heldige at vinde pokalen igen.

> [...]
> om at danne et PMC "North Chapter" - på AAU, men den kan vi evt.
> tage med Pimse præs, over en kasse humle eller to og se om vi

Vi har jo allerede en mindre afdeling i Viborg, men det er da muligt
at I godt kan få lov at lave en fraktion i Aalborg.

Husk at præz godt kan li' de der små ulækre figenlikør.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*