Emhætte i stål.....
Fra : S@ndman

Dato : 17-05-04 12:42

Hejsa,

Hvor kan en sådan købes billigst....?? Kom evt. med nogle
link - da jeg er ved at undersøge markedet....

S@ndman

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 17-05-04 13:40

On Mon, 17 May 2004 13:42:06 +0200, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Hvor kan en sådan købes billigst....?? Kom evt. med nogle
>link - da jeg er ved at undersøge markedet....

www.dba.dk

KS

Fra : S@ndman

Dato : 17-05-04 13:51

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ved godt der manglede lidt info, skrev jo også jeg lige var begyndt
at lede - har fundet følgende:

http://www.jyskhvidevarelager.dk/easy-net/index.asp?id=1234&parentId=65&typesId=27&fieldsId=16

Nogen steder hvor den evt. er billigere....??

S@ndman

Fra : TG4600

Dato : 19-05-04 07:52

Du ku' jo prøve http://www.islev-el.dk/pristesteren.htm