Moms spørgsmål
Fra : Rene

Dato : 17-05-04 10:30

Hej NG

Jeg har desvære aldrig haft tid til at lære at bogføre. Jeg bruger derfor en
elektronisk kasseklade som jeg så sender til min revisor, det fungerer
faktisk meget godt.

Momsregnskab laver jeg dog i hånden og har i regnskabsåret 2003 år desværre
lavet nogle fejl. Mit spørgsmål er findes der et exel ark eller lign. med
makroer således det er lige til at taste ind? En kuglepen er mere tilbøjelig
til at lave fejl end via elektronisk hjælpemiddel.

Rene

Fra : Ole Pedersen

Dato : 17-05-04 20:15

"Rene" <reasNOSPAME@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> elektronisk kasseklade som jeg så sender til min revisor, det fungerer

Hvorfor laver Revisor ikke momsregnskabet udfra den elektroniske kassekladde ?

vh op

Fra : Ralph

Dato : 17-05-04 20:47

"Ole Pedersen" <Ole@Pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor laver Revisor ikke momsregnskabet udfra den elektroniske
kassekladde ?

Sikkert fordi han skal have 1500 kr i timen - bare et gæt

--
venligst
Ralph

Fra : Jonathan Stein

Dato : 18-05-04 11:25

Ralph wrote:

> kassekladde ?
>
> Sikkert fordi han skal have 1500 kr i timen - bare et gæt

Til gengæld tager det ikke mange minutter at aflæse momsen, når
bogføringen er lavet.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.