Naturoplevelser = Porno
Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-04 08:04

En maler der har et godt forhold til bryster og baller, kan ikke gå galt i
byen. August Renoir 1841-1919

Denne berømte impressionist-maler vedr buttede franske livsglade kvinder,
skrev også at "hvis ikke der eksisterede brystvorter, var han aldrig blevet
kunstmaler"

Mark Twain og talrige andre vismænd roser den nøgne kvinde som det smukkeste
i verden - noget man aldrig bliver træt af at betragte.

Hvorfor skal Information-lederen 8.maj dog tilsvine denne naturglæde og
påstå skadelighed ved, at kvinder frivilligt og mod betaling viser sig frem
i medierne - Svejts tjener penge på turisme vedr deres bjerglandskaber.

Desværre er porno ofte gjort grim af fabrikanterne, og pigerne er pumpet med
silikone, og handlingerne er forskruede. Men fattigmands-naturoplevelser er
bedre end ingen.

Gerne ring
--
Bo Warming, cand.scient.
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Ole Olsen

Dato : 21-05-04 07:31

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in

> [...]
> pumpet med silikone, og handlingerne er forskruede. Men
> fattigmands-naturoplevelser er bedre end ingen.

Hej Bo

Jeg har ikke læst den leder, du refererer til, derfor er dette mere
generelle kommentarer til dit indlæg: Som jeg ser det, er problemet, at
du blander to ting sammen: din personlige glæde/ oplevelse ved at se
pornoen og de eventuelle skadelige effekter produktionen af porno har på
de deltagende (m/k)?

Pornoen er jo som bekendt frigivet her i landet, men det skal vel ikke
forhindre en debat om produktionen og dennes evt. konsekvenser både for
betragtere og aktører? Om det er skadeligt for de kvinder (eller mænd),
der deltager, skal jeg ikke kloge mig på. Ej heller vil jeg vurdere
graden af frivillighed, der får personer til at arbejde i pornobrancehn
(men akut pengemangel kan vel føre én til mange valg, man ellers aldrig
havde truffet). Men jeg forstår slet ikke, at du kalder porno en
naturglæde, hvori består det naturlige? Porno er vel omtrent et så
forkvaklet og unaturligt billede af erotik og sex, som det er muligt at
fremtrylle!

Mht. din sammenligning med Schweiz' natur, så gælder der utvivlsomt
regler for skovsvin og andre lovovertrædere i Schweiz, er det ikke ret
og rimeligt at forlange noget tilsvarende inden for pornobrancen? Jeg
mener, fordi blodet løber til det lille hoved, så behøver vi vel ikke at
koble det store fuldstændig fra, eller....?

Mvh.
Ole O.