Oliefilter på Fiat Marea
Fra : Torben Mønster

Dato : 17-05-04 08:22

Hejsa!

Stod og skulle skifte olie og oliefilter på min Fiat Marea 2,0 5 cyl. fra
99.

Men er der nogen der har en ide til hvor oliefilter sidder henne i
motorrummet?

Det er umuligt at finde, da der ingen plads er i motorrummet.

Mvh.

Torben Mønster

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-05-04 08:53

Torben Mønster wrote:
> Men er der nogen der har en ide til hvor oliefilter sidder henne i
> motorrummet?

Kunne du heller ikke se det da du var nede under bilen for at finde
bundkaret og -skruen ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Torben Mønster

Dato : 17-05-04 09:04

Nej heller ikke....

Har dog lige hørt, at det skulle sidde omkring motorophænget i venstre side
af motoren. Kan dog stadig ikke se det, så jeg må hellere skrue hele
"plastik-bunden" af og komme til nedefra.

Mvh.
Torben

Fra : Henrik B.

Dato : 17-05-04 09:34

"Torben Mønster" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> af motoren. Kan dog stadig ikke se det, så jeg må hellere skrue hele
> "plastik-bunden" af og komme til nedefra.

Nååååhhh, det er dér hunden ligger begravet.

M.v.h.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-05-04 17:04

Torben Mønster wrote:
> [...]
> venstre side af motoren. Kan dog stadig ikke se det, så jeg må
> hellere skrue hele "plastik-bunden" af og komme til nedefra.

Jamen, er der ikke en lem som du kan tage ud af bundpladen ?
Oppe under den lem (sidder fast med 2 skruer) skulle der gerne være
oliefilter og bundprop.

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her: