Afgift på A6 fra 98/99
Fra : KPH

Dato : 17-05-04 08:03

Er der nogle der har nogle afgifts eksempler på en Audi A6 fra 1998/1999
model 1,8 T eller 1,9 TDI.
Andre modeller ville også kunne bruges, men mht. brændstof økonomi er det
nok 1,8T og 1,9 TDI som er at foretrække.

Kan man i det hele taget regne med den afgift der kan beregnes via
www.bilpriser.dk

Hvad udstyr er egentlig standard i disse modeller - jeg tænker på
klima/fartpilot/boadcomputer/el-ruder (2 eller 4 stk)

Mvh
Kristian

Fra : John Sahl

Dato : 17-05-04 09:09

www.toldskat.dk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : KPH

Dato : 17-05-04 12:17

Jeg har kigget på told & skats hjemmeside, men synes at vurderingerne er for
gamle, det kan næsten ikke passe at der ikke er flere som henter sådanne
biler hjem.
Desuden har jeg for nogle år siden oplevet at der var stor forskel på hvad
bilerne blev vurderet til alt efter hvilken skatteregion de blev vurderet i.

Derfor søger jeg personer også bare har forespurgt på sådan en Audi A6 1,8T
eller 1,9TDI

Mvh
Kristian

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-05-04 17:23

On Mon, 17 May 2004 13:16:52 +0200, "KPH" <spam@nejtak.dk> wrote:

>Derfor søger jeg personer også bare har forespurgt på sådan en Audi A6 1,8T
>eller 1,9TDI

Jamen forespørgsler/forhåndsvurderinger siger jo intet !

Find en tilsvarende dansk bil hos en forhandler (www.bilbasen.dk) og
beregn 63% af udsalgsprisen - så har du et godt fingerpeg om det
aktuelle afgiftsniveau, idet T&S mere og mere tager udgangspunkt i
markedet, når der skal "vurderes..."

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)