Skrueudtrækker
Fra : Hans Jørgen

Dato : 17-05-04 06:55

Jeg har i et Norsk campingblad læst følgende (ikke ordret)
At har man fortelt på sin campingvogn (og det er lukket til) og det er meget
varmt kan man risikere at campingvognene alusider "slår" sig og derved kan
trække diverse skruer så meget ud at der kan opstå revner/sprækker hvor vand
kan trænge ind.
Er det noget som nogen herhjemme har nogen erfaring omkring, har faktisk
aldrig hørt det omtalt herhjemme.

Hans Jørgen
--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Harry

Dato : 20-05-04 10:33

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> wrote in message news:<40a853af$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> kan trænge ind.
> Er det noget som nogen herhjemme har nogen erfaring omkring, har faktisk

Jeg havde samme problem med min gamle Polar, som var sølvfarvet. Når
den stod ude i solen, så bølgede alle sideplader og på en tidspunkt
revnede de over døren, hvor vi fik en fugtskade, så hele dørrammen
måtte skiftes ud. Det blev lavet uden at det kunne ses og herefter
holdt pladerne i mange år.

Fra : Hans Jørgen

Dato : 20-05-04 11:56

Harry wrote:
Hej igen

> [...]
> revnede de over døren, hvor vi fik en fugtskade, så hele dørrammen
> måtte skiftes ud. Det blev lavet uden at det kunne ses og herefter

OK, ja jeg havde faktisk selv undret mig over at visse skruer eks. i døren
løsner sig og aldrig tænkt den tanke at det kunne være varmen.
At eks gummilisten omkring døren (pynt!) falder af hele tiden pga varmen er
klar nok, hvorfor den iøvrigt aldrig burde være sat på af fabrikken.

Så det er da en ting man måske også lige skal tænke over.
vh
hans Jørgen