Rotorklipper
Fra : Wagner

Dato : 17-05-04 06:46

Jeg skal have den gamle selvkørende Ginge rotorklipper skiftet ud.
Den er rustet op.
Til den store græsplæne har jeg en havetraktor med græsplæne, men derudover
har jeg en del stier, hjørner, rundt om træer, steder med risiko for
muldskud,grene,sten,etc.
Jeg har brug for en selvkørende, stærk og stabil maskine. Den skal ikke have
græsopsamler, men sideudkast. Hvad vil I anbefale og er der nogen der har
tilbud for tiden?
Wagner

Fra : anders majland

Dato : 17-05-04 09:47

> Jeg har brug for en selvkørende, stærk og stabil maskine. Den skal
> ikke have græsopsamler, men sideudkast. Hvad vil I anbefale og er der
> nogen der har tilbud for tiden?

Jeg ville droppe det selvkørende og købe en "tilfældig" rotorklipper på
tilbud til tusind kroner.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 17-05-04 22:42

Jeg ville købe noget kvalitet... Klippo f.eks., men den koster jo også en
god sjat mønter...

Mvh. ANJ...

meddelelse news:40a87ffa$0$3051$14726298@news.sunsite.dk...