Alvsbyhuse???
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 17-05-04 06:29

Vi overvejer at bygge et træhus. Er der nogen, der har erfaringer med
Alvsbyhuse?

Med Venlig Hilsen

Fra : sd

Dato : 17-05-04 16:52

smag og behag!

Vi bor i et nybygger område, hvor en af vores naboer har købet et! Det
ligner et sommerhus udvendig. Indvendig er der linolium over det hele i
badeværelset og der er synlige samlinger der hvor de forskellige "kasser" er
sat sammen. Efter min menning hænger pris og kvalitet sammen.

J.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-05-04 08:32

sd wrote:
> [...]
> badeværelset og der er synlige samlinger der hvor de forskellige "kasser" er
> sat sammen. Efter min menning hænger pris og kvalitet sammen.

Fuldstændig min oplevelse da vi skulle til at bygge. Jeg synes du skal
tage ud og se på et før du bestemmer dig. Til gengæld tror jeg ikke der
er noget i vejen med deres konstruktive udførelse.

Mvh

Jesper.

Fra : Quatalis

Dato : 18-05-04 14:01

Hvorfor ikke lade en arkitekt tegne et hus i samråd med jer og så lade nogle
firmaer give tilbud på at bygge det. Det gjorde vi og det har vi bestemt
ikke fortrudt. (- Og det blev i øvrigt billigere end at købe et
"modul-hus").

/Qua

Fra : PiaR

Dato : 18-05-04 22:03

I det nybyggerområde jeg kommer, har der stået et til salg i over et år nu.
Der har ikke boet nogen i det endnu.

Det er sat _meget_ ned i pris - men ingen vil købe det.

Og jeg deler sd's opfattelse af materialer og kvalitet.

Pia