Undersøgelse omkring seksuallivet
Fra : Jakob

Dato : 16-05-04 23:32

Hej

Jeg har lavet et spørgeskema som jeg vil håbe at så mange som muligt vil
svare på. Udgangspunktet for at lave undersøgelsen er at der ofte på
diverse forums og nyhedsgrupper om sex og seksualitet blev spurt om
dette emne. Desværre har disse spørgsmål aldrig været struktureret og
derfor aldrig kommet frem til et klart billede af dette.

Spørgeskemaet findes her http://www.sporgeskema.lir.dk/ Der er ingen
reklamer på siden og ingen form for kommerciel bagtanke bagved dette
spørgeskema. Ligeledes er det 100% anonymt at være med.

Resultatet af spørgeskemaet vil blive offentliggjort har på newsen.

Mvh

Jakob

Fra : Paul

Dato : 17-05-04 02:20

"Jakob" <j@sporgeskema.lir.dk> skrev i en meddelelse

> Spørgeskemaet findes her http://www.sporgeskema.lir.dk/ Der er ingen
> reklamer på siden og ingen form for kommerciel bagtanke bagved dette
> spørgeskema. Ligeledes er det 100% anonymt at være med.

Aah... Man skal acceptere cookies fra websitet og man får højst sandsynligt
sit IP logget, men ellers har du vel ret?

M.v.h.

Paul

Fra : Jakob

Dato : 17-05-04 07:30

In article <orUpc.2619$pT.1357@news.get2net.dk>,
paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...

> "Jakob" <j@sporgeskema.lir.dk> skrev i en meddelelse

> Aah... Man skal acceptere cookies fra websitet og man får højst sandsynligt
> sit IP logget, men ellers har du vel ret?

Ja, både cookie og IP adresse er korrekt. Nu er det sådan at man ikke
kan gå ind på en webside uden at ens IP adresse bliver logget, så jeg
kan ikke helt se hvor problemet er. En webserver logger _altid_ de IP
adresser som henter noget fra en side. Mht. cookies, så er det for at
undgå at der er nogen som smider 100 indlæg, men jeg fjerner dem da
gerne hvis det er et problem for anonymiteten (de er fjernet)! Hvilket
jeg ikke kan se det er.

Fra : PerX ...

Dato : 18-05-04 14:13

In article <MPG.1b127a269924b384989683@news.tele2.dk>,
j@sporgeskema.lir.dk says...
> [...]
> >
> Ja, både cookie og IP adresse er korrekt. Nu er det sådan at man ikke
> kan gå ind på en webside uden at ens IP adresse bliver logget,

Jo det kan man sagtens - hvis webserveren er instillet til ikke at logge
det.