Hvor mange mænd har smagt deres eget presæ~
Fra : Klaus G.

Dato : 16-05-04 22:22

Hej.

Ja, hvor mange af jer hankøn derude har smagt jeres eget sæd, eller presæd?

Og jeg mener at hvis man vil ha' sin kærste til at smage på sagerne, så skal
man sq først selv smage på det. Jeg har kun smagt mit eget presæd, og jeg
kunne kun liiiiiige smage en meget svag salt smag. Og slet ikke som jeg har
læst det skulle smage. Nemlig meget gennemgående/karakteritisk, og meget
ulækkert. Måske det er fordi det er mit eget? For min kærste kan
overhovedet, slet ikke, nixenbixen klare smagen af det, dvs. ingen sutten
pik, selv om det er noget jeg virkelig godt kan li'(nogen der ikke kan)...
Men sådan kan det gå :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : vadmand

Dato : 16-05-04 22:42

> [...]
presæd?

> Og jeg mener at hvis man vil ha' sin kærste til at smage på sagerne, så

Hvorfor dog det? Jeg synes, kussesaft smager dejligt, men jeg har ingen
trang til at smage sæd. Jeg går ud fra at kvinder - hvis de overhovedet er
til oralsex - har det lige omvendt - eller ligesådan alt efter, hvordan man
formulerer det.

Per V.

Fra : Samsara

Dato : 21-05-04 00:43

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til oralsex - har det lige omvendt - eller ligesådan alt efter, hvordan

Jeg må som kvinde (der ER til oralsex) lige på banen her.

Jeg elsker oralsex, men må nok indrømme, at sæd ikke lige er min
"ynglingsspise". Men det er jo en del af den lille leg og derfor ryger
det da også indenbords.

Som kvinde bliver man meget tit "udsat" for, at smage på sine egne
safter og det har jeg slet ikke noget problem med.

I min "kvinde-kend-din-krop-fase" var det at smage på mine egne
safter en naturlig ting. Jeg var jo nød til at finde ud af, hvad det
var jeg ville byde fyrene !

Venligst
Samsara

Fra : Per O.

Dato : 17-05-04 14:26

> [...]
> pik, selv om det er noget jeg virkelig godt kan li'(nogen der ikke kan)...

Jeg har smagt på det. Ikke nogen kulinarisk lækkerbisken, men bare en smule
salt. Ikke en egentlig dårlig smag. Man kan vel ikke forvente/forlang at
andre skal smage uden selv at ville.

Per O.

Fra : A.Barney

Dato : 17-05-04 15:45

Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Ja, hvor mange af jer hankøn derude har smagt jeres eget sæd, eller presæd?

<klip>

Tak, ikke her. Jeg har ikke noget imod at smage på min partners, men at
få min egen sæd i munden var det sidste jeg kunne tænke mig. Og da jeg
ikke er specielt vild med blowjobs har jeg heller andrig prøvet at komme
i munden på nogen.

Andreas

--
Your favorite stores, helpful shopping tools and great gift ideas.
Experience the convenience of buying online with Shop@Netscape!

Fra : Ole Pedersen

Dato : 17-05-04 21:00

> Hej.
>
> Ja, hvor mange af jer hankøn derude har smagt jeres eget sæd, eller presæd?

Jeg kan kun sige at det bedste sted at få udløsning er i naturen, når solen skinner og har
varmet kroppen op

vh op

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-05-04 22:29

[Klaus G. | Sun, 16 May 2004 23:22:15 +0200]

>Ja, hvor mange af jer hankøn derude har smagt jeres eget sæd, eller presæd?

Jeg har da (naturligvis, fristes jeg til at sige).

Der er dog, for alle drenge & mænd, en rimelig stor forskel - presæd er
meget svag i smagen og kan ofte være en anelse sødt, hvor det så er den
"rigtige" sæd der leverer de store smagsnuancer

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 18-05-04 04:02

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> Der er dog, for alle drenge & mænd, en rimelig stor forskel - presæd er
> meget svag i smagen og kan ofte være en anelse sødt, hvor det så er den
> "rigtige" sæd der leverer de store smagsnuancer

Kan man mon smage forskel på sædkvalitet???

-Michael.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-05-04 21:09

[Michael Jørgensen | Tue, 18 May 2004 05:02:26 +0200]

>Kan man mon smage forskel på sædkvalitet???

Jamen, lad os lave en test?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 18-05-04 04:01

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hej.
>
> Ja, hvor mange af jer hankøn derude har smagt jeres eget sæd, eller
presæd?

Skal det være mit eget?

-Michael.

Fra : Klaus G.

Dato : 18-05-04 15:38

> presæd?
>
> Skal det være mit eget?

Jepper :)

Måske det ikke stod skrevet rigtigt, men det var det jeg mente :)

Fra : Peter

Dato : 20-05-04 15:33

For mit vedkommende, hænger det at smage sæd sammen med at være
liderlig. Hvis jeg sad ved et veldækket frokostbord og en eller anden
stillede en skål med nymalket sperm mellem skinkesalaten og
leverpostejen var det nok ikke lige den skål jeg ville kaste mig først
over
Men når jeg er liderlig og har sex er både før-sperm og sperm en
vigtig del og både lugt og smag gør mig endnu mere liderlig end jeg
måtte være i forvejen.
Så personligt forstår jeg ikke kvinders (eller mænds) problem med
sperm - det er en integreret del af det frække og ville svare til at
sige "jeg er helt vild med rejesalat ... jeg bryder mig bare ikke så
meget om alle de rejer der er i!".
(bærer mit indlæg præg af at jeg er sulten?!).
Så drenge - uanset om I er til piger eller drenge foreslår jeg at
næste gang i leger med banditten så prøv at lægge jer på ryggen med
benene op af en væg så når klatten kommer så rammer den lige ned i
jeres åbne mund. Så får I smagen mens I stadig er i orgasme og
lider-"mode" og kan bedre bedømme oplevelsen.

God fornøjelse

Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 20-05-04 20:23

> [...]
> meget om alle de rejer der er i!".
> (bærer mit indlæg præg af at jeg er sulten?!).
Du skal så lige huske på at folk har forskellige opfattelser af sex, og
forskellige grænser. Kan godt være du tænder på sperm, hvor andre så tænder
på, at nogen overpisser dem i et badekar. Og de kan så ikke forstå at andre
ikke synes det er ophisdende :)

Jeg har intet imod andre folks fantasier, samt deres måde at dyrke sex, så
længe jeg ikke skal påduppes noget jeg ikke vil. Derfor skal man også
respektere når andre siger "nejtak" :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-05-04 11:51

[Peter | 20 May 2004 07:32:58 -0700]

> [...]
>stillede en skål med nymalket sperm mellem skinkesalaten og
>leverpostejen var det nok ikke lige den skål jeg ville kaste mig først

Fed tanke... Nej og ja, hvis jeg ellers tændte på personen der var
blevet malket til formålet, ville jeg tænde nok så kraftigt på at spise det,
men ellers ikke - nej.

>Men når jeg er liderlig og har sex er både før-sperm og sperm en
>vigtig del og både lugt og smag gør mig endnu mere liderlig end jeg
>måtte være i forvejen.

Jeps, ganske enig. Kender det også fra den unge soldat vi snart får besøg
af, der tænder helt voldsomt på at sutte & sluge min sperm.

> [...]
>næste gang i leger med banditten så prøv at lægge jer på ryggen med
>benene op af en væg så når klatten kommer så rammer den lige ned i

Hvis man ellers kan ramme, ja, - jeg har oplevet at ramme mig selv - klask -
midt i øjet, hvilket er ubehagligt da det svier en del, så den del af legen
var mindre sjovt...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 22:49

Fy for satan!
I er jo syge, allesammen!
Generelt synes jeg, at sex er noget forbandet svineri, som jeg ikke selv
dyrker, men nysgerrig som jeg er, ville jeg lige se, hvad det er, I
diskutere her i gruppen.
Jeg tror, at det bliver en meget kort visit!
Føj!

Fra : vadmand

Dato : 01-06-04 09:56

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> diskutere her i gruppen.
> Jeg tror, at det bliver en meget kort visit!

Det tror jeg, vi er mange, der vil græde tørre tårer over. Til gengæld er vi
vist også mange, der har ondt af dig og oprigtigt håber, at du en dag må
møde en sød - og sikkert MEGET tålmodig - kvinde, der vil vise dig, hvor
sjovt og dejligt sex kan være.

Per V.

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 01-06-04 17:35

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> diskutere her i gruppen.
> Jeg tror, at det bliver en meget kort visit!

Halleluja siger jeg bare!

Rick