Yamaha 4 Gear
Fra : Ulf

Dato : 16-05-04 20:54

Hej..

Er der nogen som sælger en Pæn og Velholdt Yamaha 4 Gear, Evt. DX
model, til en 4-5000 Kr??

Er også klar til en bytte handel..

Har Suzuki Fz50, med masser af reserve-dele. Kører og starter godt (
ikke så godt når den er kold ). Kører 35 km/timen, har ikke
ansvar-forsikring på den lige nu. Kan vis bytte give 2000 kr, oveni.

Yamaha'en må helst ikke have nogen rust
Da jeg også gerne vil kunne blære mig lidt foran vennererne...
Den skal ikke været tunet. Alså fuldt-ud lovlig, alt skal virke

Hilsen Ulf

PS.

Haster ikke da jeg først fylder 16 til juli.
Men tar gerne imod tilbud.

Fra : RpR

Dato : 16-05-04 23:38

Bløp, forkert gruppe makker:

dk.marked.privat.knallert (svjh)

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-05-04 09:56

On Sun, 16 May 2004 12:54:22 -0700, Ulf wrote:

> Yamaha'en må helst ikke have nogen rust Da jeg også gerne vil kunne
> blære mig lidt foran vennererne... Den skal ikke været tunet. Alså
> fuldt-ud lovlig, alt skal virke

Dengang i det herrens år da jeg var ung var der ikke meget blær i, at
have en ikke-tunet knallert med 10km/t pr. gear...

Næh du.. sæt en 5.3 udstødning på, gear den 2 tænder og fjern
plumben i sidepladen så du har 16mm så skal du se løjer!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 17-05-04 13:59

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message

> [...]
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel

Pjat med dig do ;)

8.5Hestes tun-udstødning, og du har LYDEN ! (og omdrejningerne...;)
hvis man samtidig smider 8.5hk cylinder på, en lille gearing og 16mm
karburator, og selvfølgelig en modificeret indsugningsplade....så burde man
plane ved de 100km/t (og ca 11000RPM;)
12.8hk tun river bare maskinen fra hinanden...

--
Med venlig hilsen / Regards
Michael C. Andersen

Fra : RpR

Dato : 17-05-04 14:17

> 12.8hk tun river bare maskinen fra hinanden...

Yep, der går præcist 14 dage de to gange jeg har haft det monteret
Den går da heller ikke tosset sålænge det varer, men det kan nu ikke betale
sig.

Desuden yder den ikke mere end ~7 - 8hk på hjulet med det kit.

Fra : Moller

Dato : 17-05-04 14:33

RpR wrote:

> [...]
> sig.
>
> Desuden yder den ikke mere end ~7 - 8hk på hjulet med det kit.

   *lol* det må man da kalde et enormt kraft tab i transmisionen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : RpR

Dato : 17-05-04 15:27

> *lol* det må man da kalde et enormt kraft tab i transmisionen :)

Eller helt helt forkerte opgivelser fra tunfabrikanten

Fra : Moller

Dato : 17-05-04 16:06

RpR wrote:

> Eller helt helt forkerte opgivelser fra tunfabrikanten

   Nej da, hvordan kan du komme med sådan nogen beskyldninger *GGG*

--
VH
Lars Molnit

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 18-05-04 14:53

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Nej da, hvordan kan du komme med sådan nogen beskyldninger *GGG*
>

> --
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
> "http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Hehehe...tjae...men det er da sjovt så længe det varer... (14 dage?;)
derefter skal der mere eller mindre en hovedrenovering til... :(
8.5HK....dét kan skidtet holde til...

--
Med venlig hilsen / Regards
Michael C. Andersen
NEVER.Give@way.your.email.adress.here (Ved svar : fjern alt før & efter @ )
Husk nu : Stavefejl er en feature, ikke en bug!

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-05-04 14:57

Kør Kreidler i stedet, de holder til 14 HK tun
"Michael C. Andersen" <NEVER.Give@way.your.email.adress.here> skrev i en
meddelelse news:40aa1533$0$214$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-05-04 16:55

On Wed, 19 May 2004 15:57:06 +0200, Martin / Fårevejle wrote:

> Kør Kreidler i stedet, de holder til 14 HK tun "Michael C. Andersen"
> <NEVER.Give@way.your.email.adress.here> skrev i en meddelelse

> @ )

Ahva? Mangler der ikke noget indlæg? Kan kun se en masse citeret...

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-05-04 20:35

Kør Kreidler i stedet, de holder til 14 HK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-05-04 20:55

On Wed, 19 May 2004 21:35:24 +0200, Martin / Fårevejle wrote:

> Kør Kreidler i stedet, de holder til 14 HK

Var du lidt for hurtig før siden det ikke kom med?

Fra : Moller

Dato : 20-05-04 14:38

Martin Johansen [6000] wrote:

> Var du lidt for hurtig før siden det ikke kom med?

   Næ, det var bare endnu en i flokken der ikke kunne citere ordentligt,
og skrev det i toppen af det hele.

--
VH
Lars Molnit