Hjælp til afdrosling
Fra : Jens Hansen

Dato : 16-05-04 20:43

Hej!

Jeg prøvede her i weekenden af fjerne den plade der sidder i indsugningen på
min stalker.
Det gik desvære ik så heldig. Normalt kører den ca. 50, men uden pladen
nåede den kun
op på 40. Hva kan det skyldes at det går den gale vej med hastigheden?
Ringen i vario er
fjernet, der sidder 7g ruller i og så køre jeg med en technigas basic potte
på. dyse'n i
karburatoren er en str 72. Sidder der et blindrør inde i potten den skal
fjernes før det virker?

JH

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 17-05-04 17:37

"Jens Hansen" <jczmb@mail.ikasths.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

potte
> på. dyse'n i
> karburatoren er en str 72. Sidder der et blindrør inde i potten den skal

Du skal dyse et par numre op når du fjerner pladen i karburatoren!
Kan ikke huske hvor mange numre men tror det er en 5 stykker. (78?) Skriv
lige her når du har fundet ud af det..

Mvh.
Hans-Jacob