Command Line args i Kawa 5.0?
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 01-05-01 21:02

Hvordan kører man en class-fil i Kawa 5.0, hvis man gerne vil bruge
argumenter på main-metoden? Eks:

I main bruger jeg et argument fra (String[] args). Dette argument vil jeg
gerne skrive på når vi kører klassen i Kawa. En normal kørsel (F4) tillader
ikke argumenter. Skal jeg virkelig ud i dos-prompten?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Niels Bech Nielsen

Dato : 04-05-01 08:49

Hej,

Gå ind under Project->Interpreter options.

Der kan du sætte hak i command-line arguments og udfylde listen nedenuden
med dine args.

/Niels

Den 5/1/01, 10:01:38 PM, skrev "Mikkel Selsøe Sørensen"
<selsoe@vip.cybercity.dk> til emnet Command Line args i Kawa 5.0?: