Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Speedlite 550EX meter/fod
Fra : Lars Chr. Christense~

Dato : 16-05-04 19:30

Jeg har fået en amerikansk indkøbt 550EX til mit EOS300D. I LCD-displayet er
afstanden opgivet i fod og det vil jeg gerne have ændret til meter.
Displayet har muligheden, men hvor ændrer man det? Er det en "hemmelig"
knapsekvens eller skal man have blitzen adskildt og flyttet en jumper? Jeg
har læst manualen igennem, men uden held.

Fra : Michael Bothager

Dato : 16-05-04 20:32

Lars Chr. Christensen wrote:
> [...]
> knapsekvens eller skal man have blitzen adskildt og flyttet en jumper? Jeg
> har læst manualen igennem, men uden held.

Lars, inde i batterikammeret er der en kontakt der skifter mellem fod og
meter.

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager