RB-kalk
Fra : Braae

Dato : 16-05-04 19:15

Hej nyhedsgruppe.

Har nogle af jer indsigt i, hvor man i øjeblikket kan købe RB-kalk fx
Sofnolime eller Drägersorb til en attraktiv pris?

Jeg tænker på både her i DK men også i udlandet via nethandel.

På forhånd tak.

Venligst

Mogens Braae

Fra : Lars - DK

Dato : 21-05-04 14:05

Hej

Det kan du nede i tyskland via dette link:

http://www.danshop.com/ddiveverbrmat.html

Mvh.

Lars

Ps.: Har en Dolhin til salg. Kig her: www.hornbeck.dk/rebreather

Fra : Braae

Dato : 24-05-04 10:58

Hej Lars.

Nu er mit tyske ikke helt up to date, så jeg kan ikke umiddelbart
gennemskue, hvad firmaet skal have for deres fragt. Har du styr på
det?

Venligst

Braae

PS: Hvorfor har du haft udskiftet vesten på din Dolphin? I orginal
stand virker sådan en da helt fint. Hvad skulle "forbedringerne" til
for?

Fra : Henrik Manley

Dato : 24-05-04 12:28

> Nu er mit tyske ikke helt up to date, så jeg kan ikke umiddelbart
> gennemskue, hvad firmaet skal have for deres fragt. Har du styr på
> det?

For en dunk koster det ca 23 euro i fragt, for 8 dunke 130 euro. Kender du
ikke en erhversdykker der kan købe direkte fra Dräger Danmark, måske uden
moms

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : S?feldt

Dato : 22-05-04 17:27

Hej Mogens

Jeg handler Sofnolime ved: Greisen Grej Telefon 64712320 / 22156503

Og det koster ca. 900 kr. for 20 kg.

Fra : Johnny Christensen

Dato : 22-05-04 20:24

> [...]
> Sofnolime eller Drägersorb til en attraktiv pris?
>
> Jeg tænker på både her i DK men også i udlandet via nethandel.

Du kan købe Softnolime hos Allan Greisen. 20 kg's dunk til omkring
750-800 kr. SVJH er der 25% mere brugstid i Softnolimen i forhold til
Drägersorb. Desuden er der kun 18 kg i Drägers dunke, så økonomien i
at bruge Softnolime er god nok.
Verdensfirmaet Greisen Danmark kan træffes på 64 71 23 20

JZC