Fest hos Raptor MC til maj - lille ændring
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-05-04 18:57

Hej

Jeg skrev tidligere at Raptor Blues band ville spille fredag aften.
Det er desværre ikke tilfældet alligevel, det må blive en anden god gang.
Men vi starter alligevel træffet om fredagen, bare uden levende musik.
Lørdag er der ingen ændring, WHS og Blues Raid er stadig på programmet....
Så det skal nok blive en god fest. Mange vil sikkert huske Blues Raid fra
sidste år.....

Og fællesturen til Paraden, lørdag, bliver selvfølgelig også gennemført.
(så dem som kommer langvejs fra kan overnatte hos os, det er der jo ikke
mulighed for på Tangkrogen)

Det bliver en kanonfest, så kom og vær med fra d.28.-30/5-2004!

Det kunne jo gå hen og blive hyggeligt, så husk telt og sovepose!!

Det kunne være sjovt, hvis os fra NG igen kunne mødes til lidt hygge

Hvis du vil vide mere så skriv til: info@raptormc.dk

Der vil selvfølgelig være gratis morgenmad igen i år

Vi ses.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten dahl

Dato : 17-05-04 17:00

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Det kunne jo gå hen og blive hyggeligt, så husk telt og sovepose!!
>
> Det kunne være sjovt, hvis os fra NG igen kunne mødes til lidt hygge

Som tidligere truet med, Grewy og undertegnede dukker op, og igen i år har
vi telt med, gu ved om vi så får det slået op i år?

-
Morten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-04 20:51

"gu ved om vi så får det slået op i år?"

Ellers har vi stadig sofaerne

Men Anders Thorup ville heller ikke afvise at bruge sofa'en, så der bliver
måske rift om dem i år

--
Mvh.
Henrik (Husk vores træf sidste week-end i Maj, skal opleves )

Fra : m.grewy

Dato : 19-05-04 21:40

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" >
> Men Anders Thorup ville heller ikke afvise at bruge sofa'en, så der bliver
> måske rift om dem i år
>
> --

Jeg er køreklar så morten og jeg kommer.
Og jeg vil squ prøve noget nyt i år og slå teltet op :)
Men om jeg kommer i teltet inden jeg vælter om kuld, vil jeg ikke love :)

Michael