/
Forside
/
Teknologi
/
Hardware
/
Mac
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Mac
#
Navn
Point
1
UlrikB
4810
2
kipros
1675
3
Klaudi
1010
4
myg
920
5
pifo
907
6
Stouenberg
838
7
molokyle
830
8
Bille1948
815
9
rotw
760
10
EXTERMINA..
750
Journaliseringssoftware / Elektronisk doku~
Fra :
Kristian Storgaard
Dato :
16-05-04 19:07
Hej gruppe
Jeg har et lille projekt med at få skiftet en forenings papirgang over til
rent digital form. Altså så alle papirbreve scannes og gemmes på computeren.
Det kræver selvfølgelig lidt hardware i form af scanner og noget diskplads.
Men hvad med softwaresiden?
Min plan var at det gældende format skulle være PDF. Så har man den
oprindelige scanning og kan samtidig søge i teksten med Acrobats
OCR-funktioner. Udgående post m.v. skal selvfølgelig bare blive liggende i
det oprindelige format (MS Office)
Til at holde styr på det, skal jeg så finde en egne database. Man kunne
bruge FileMaker, men den ikke håndtere PDFer rigtig smart. I 7'eren kan man
jo godt nok lægge filer ind, men så kan man ikke se dem uden at hente dem ud
af programmet igen.
Jeg har overvejet Cumulus, men ved ikke helt om det er velegnet.
Nogen der har nogle gode bud? Det behøver ikke at være et flerbrugersystem,
men det må gerne være noget, der også kan flyttes til Windows.
/kristian
Søg
Alle emner
Teknologi
Hardware
Mac
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177551
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408824
Brugere :
218887
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.