Skærme
Fijala 3554
Lyserøde plamager på Xerox TFT · XL775D
Fra : Peter Holm

Dato : 16-05-04 17:52

Hejsa
Efter at have bøvlet med grafikkort i 2 dage, har jeg konstateret, at det er
på skærmen og ikke grafikkortet problemet er.
Jeg har store lyserøde plamagmer i de lyseste områder af skærmbilledet.
Skærmen er testet på en anden pc med samme resultat.
Jeg kan ikke genfinde fejlen på Google.
Nogen der har oplevet dette problem og fået det korrigeret? Jeg tænker om
det er en kalibreringsting eller måske kablet der er i stykker. Jeg har
prøvet en auto-kalibrering uden held, men jeg har ikke et andet kabel jeg
kan teste med.

What to do?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 16-05-04 19:03

Peter Holm wrote:
> [...]
> tænker om det er en kalibreringsting eller måske kablet der er i
> stykker. Jeg har prøvet en auto-kalibrering uden held, men jeg har

øhhh.... har du hørt om Reset-knappen Peter???!!? F... jeg er da træt af mig
selv lige nu!