Overtræk
Fra : Gismo

Dato : 16-05-04 16:51

Er der nogen der ved hvor man kan købe et overtræk til
at beskytte bilen mod solen, det skal dække hele bilen, jeg mener at det kan
købes i nylon.

Vi skal til Italien med CV, og så blev emnet camping relateret, og høre til
her i gruppen ikk.

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 16-05-04 16:52

Måske hedder det ikke et overtræk, men hvilket ord
skal jeg så søge på ?

Gismo

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 16-05-04 16:57

mon ikke bildillen ligger inde med sådan en fætter

MVH
T.F.

Fra : Gismo

Dato : 16-05-04 17:13

Thomas Forsberg wrote:
> mon ikke bildillen ligger inde med sådan en fætter

scannede lige harddisc'en og fandt den hos
Onkel Harald, har en til 179.- i blå nylon.
Det hedder en helgarage.

Gismo.

Fra : Trix

Dato : 16-05-04 20:08

> scannede lige harddisc'en og fandt den hos
> Onkel Harald, har en til 179.- i blå nylon.
> Det hedder en helgarage.

Jeg har på et tidspunkt læst, at der er forskel på om materialet er beregnet
til "vintergarage" eller til 60 graders sol.
Jeg er blevet anbefalet, at købe "garagen" sydpå.

Jeg ved ikke om der er hold i det - måske andre har hørt om det.

Hilsen Torben

Fra : Gismo

Dato : 16-05-04 21:41

Trix wrote:

> [...]
> Jeg er blevet anbefalet, at købe "garagen" sydpå.
>
> Jeg ved ikke om der er hold i det - måske andre har hørt om det.

De har dem i Italien, men koster en råden arm omkring 600.-
Gad vide om lakken kan holde til at dugen "gnubber" sig op
ad den ?

Gismo.

Fra : Jens

Dato : 16-05-04 21:51

Min "blå" fra Onkel Harald har været I-talien flere gange og den er ikke
smeltet (endnu!)

Mvh

Jens

Fra : Gismo

Dato : 16-05-04 22:05

Jens wrote:
> Min "blå" fra Onkel Harald har været I-talien flere gange og den er
> ikke smeltet (endnu!)
>
> Mvh
>
> Jens

Lakken bliver ikke slidt at se på
der hvor vinden for den til at blaffe lidt.

Gismo.

Fra : P.Christensen

Dato : 17-05-04 19:38

Hej Gismo

Jeg købte en i Italien for snart 6 år siden og ja, den var lidt dyr, omkring
5-600.
De "nathuer" du kan købe derne er indvendig foret med noget bomuldslignende
der ikke ødelægger lakken. Samtidig er de tætte så lakken ikke bliver
ødelagt
af denne klæbrige masse der driver ud af pinjetræerne og som ikke er til at
få af igen.

Mit råd: Køb en dernede den er mange gange bedre end " onkel Haralds" blå.

Palle

Tager selv til Cavallino her til sommer.

Fra : Martin

Dato : 20-05-04 14:30

Hvad hedder sådan en hue på Italiensk ?

Martin

Skal til Bella Italia ved garda her til sommer