Problemer med grafik...
Fra : Tommy

Dato : 16-05-04 16:25

Købte et ASUS A7N266 Micro ATX bundkort med onboard LAN, Lyd og grafik med
delt hukommelse. AMD duron 950, 512 Mb PC2100 PQI DDR Ram.

Oplever problemer med at vise billeder og hjemmesider, der er pixelfejl i
alle.........DET ER IKKE VIRUS...flytter jeg bustede billeder fra dennne
computer til en anden er de fine.

Har geninstaleret samtlige styresystemer 98 SE - XP pro hver med deres
tilhørende drivere fra ASUS's hjemmeside.
Prøvet med andre RAM (Kingston PC2700 DDR)
Tilsluttet Matrox G450

Men stadig er ALT billede / internet fucked....2D?

ASUS's support siger det kan være min CPU...hvad siger i ?
Please hjælp.....
Mhv. Tommy

Fra : Villy Jensen

Dato : 16-05-04 17:03

> Oplever problemer med at vise billeder og hjemmesider, der er pixelfejl i
> alle.........DET ER IKKE VIRUS...flytter jeg bustede billeder fra dennne
> computer til en anden er de fine.

Har du stillet farvedybden til kun 16 eller 256 farver, vil du opleve FÆLE
billeder.
Farvedybden skal stilles til "16 bit farver" eller "32 bit farver".

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Tommy

Dato : 16-05-04 17:59

Har haft 32 bit

Fra : Ivan [7100]

Dato : 16-05-04 23:14

"Tommy" <(fjern det her)don@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle.........DET ER IKKE VIRUS...flytter jeg bustede billeder fra dennne

Lav et screendump og post det i dk.binaer så vi kan se hvordan dt ser ud