Fjernbtjening til centrallås Audi 80 B4
Fra : René madsen

Dato : 16-05-04 16:13

Davs i gruppen

Jeg er ved at købe en Audi 80 fra '92.

Selve bilen har centrallås men jeg kunne godt tænke mig at få det fjernbetjent.

Da har jeg så set at man kan få sådan en fjernbetjeningsbox lige til at sætte på
med stik som skulle passe i bilen og mit spørgsmål er så:

Er der nogen af jer som ved hvem der laver sådan en box??

Jeg har set en hos en mekaniker og han ville have 1200 for en men jeg ville jo
gerne se om jeg ikke kunne finde en der var lidt billigere.

Med venlig hilsen
René madsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.66.143.52)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-05-04 18:35

René madsen wrote:
> Er der nogen af jer som ved hvem der laver sådan en box??

Det gør Vision...
Vision VAE 317-490

http://www.cf-offroad.dk/alarm/centrallaas.htm
3. sidste...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : René Madsen

Dato : 16-05-04 18:50

Tak for svaret.

Men skal den ikke sættes til det eksisterende anlæg ved at klippe lidt i
ledningerne hist og her??

"Morten Fruergaard" <mailto:mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
meddelelse
"Re: Fjernbtjening til centrallås Audi 80 B4"

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-05-04 19:02

René Madsen wrote:
> Tak for svaret.
>
> Men skal den ikke sættes til det eksisterende anlæg ved at klippe
> lidt i ledningerne hist og her??

Jo, der skal sættes et par ledninger sammen...

Tvivler på, at du finder noget, hvor du kan sætte det sammen med stik...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 16-05-04 19:50

meddelelse news:40a7aca6$0$3054$14726298@news.sunsite.dk...

> Jo, der skal sættes et par ledninger sammen...
>
> Tvivler på, at du finder noget, hvor du kan sætte det sammen med stik...

Det kan man godt, købte selv en fjernbetjening til låsene på min A4 hos
forhandleren til ca 900,- den har 2 stik der bare lige passer i de originale
stik der sidder nede ved førerdøren, virkelig nemt...

/Carsten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-05-04 19:56

Carsten Hjorth wrote:
> Det kan man godt, købte selv en fjernbetjening til låsene på min A4
> hos forhandleren til ca 900,- den har 2 stik der bare lige passer i
> de originale stik der sidder nede ved førerdøren, virkelig nemt...

Ok. Kanon løsning.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : René Madsen

Dato : 16-05-04 19:59

Hvilken forhandler var det??

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 16-05-04 20:14

"René Madsen" <Floffy@Floffy.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken forhandler var det??
Audi i Næstved, jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder.... men det er
en sort lidt rund fjernbetjening...

/Carsten

Fra : René Madsen

Dato : 17-05-04 19:13

Jeg har lige forhørt mig i min lokale vw/audi og de ville have 1300 + moms for en
styring, så jeg tar nok den til 1200 inkl moms istedet.

Men jeg takker mange gange!

René Madsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.249.69.50)

Fra : René Madsen

Dato : 16-05-04 19:53

Sådan en som denne her??

https://sslrelay.com/s74326199.oneandoneshop.co.uk/sess/utn;jsessionid=1540a76e586f
990/shopdata/0010_Audi/0150_Audi+80=26amp=3Bslash=3B90=26amp=3Bslash=3BCoupe=26amp=
3Bslash=3BCab/0010_Electrical/product_details.shopscript?article=0010_Audi%2B80%
2BRemote%2Blocking%2Bkit%2B1993%3D3E%2B1995%2B%3D284A0054640%3D29

Men det mindste jeg har set den til er 1200.-