Billig familieferie i Danmark???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-05-04 15:11

Vi er en familie på to voksne og to børn på 5 og 7, en pige og en dreng.

Min Kæreste var under uddannelse sidste og og jeg var uden job,
derfor skal det være BILLIGT da der ikke er ret mange penge at holde ferien
for

Vi vil gerne på en sjov og afslappende ferie, gerne i uge 28 eller 29.
Hvor i Danmark er ikke så vigtigt, bortset fra at Bornholm er udelukket.
Det må meget gerne være noget hvor vi kan bade og fiske, men er ikke et must

Det der er vigtigt er PRISEN og at det er sjov for ungerne og afslappende
for os voksne.

Nogen der har en go idé?

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : Inger Buchard

Dato : 16-05-04 16:36

Har I et telt mv?
Jeg ville invitere flokken på primitiv lejrtur langs Holme-Varde Å. Start i
Vingsted og gå til Blåvand. Undervejs ligger der små overnatningspladser med
das, brænde og henvisning til hvor man kan hente drikkevand. Nogle, men ikke
alle, kan nås pr cykel. Og stisystemet er bestemt ikke egnet til cykling, i
hvert fald ikke fra Hovborg til Varde.
Det er billigt og hyggeligt. Fiske kan I med behørigt fiskekort - Holme og
Varde å er meget fint ørred, lakse og stallingvand.
Brochurer fås på biblioteker og turistbureauer.

Inger
Varde

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-05-04 17:34

"Henrik \(Silkeborg\)" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> writes:

> [...]
> Det må meget gerne være noget hvor vi kan bade og fiske, men er ikke et must

Vi er heller ikke millionærer, så vi boede sidste år på vandrehjem i
Tyskland. Det var nemt og billigt. Vi gav for to voksne i eget værelse
med bad og toilet og halvpension 330 kroner pr. dag i Harzen.

De danske vandrehjem er ikke helt så billige, men stadig ikke voldsomt
dyre.

Alternativt kan man vælge bondegårdsferie eller Bed and Breakfast.

Men ideen med en kanotur eller campingtur med telt er skam heller ikke
at foragte.

Mvh Trine