Hjælp!! Bryllup overtog min video.
Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 16-05-04 15:55

Min kone nægtede pure at optage hvad jeg havde lyst til i fredags mens jeg
var på arbejde. Der var vist et eller andet med en prins i kassen.

Så jeg vil meget gerne låne ( hvis nogle har optaget det ) et videobånd med
de geniale afsnit af : Drengene fra Angora som DR2 sendte non-stop i
Fredags.

Der udloves 2 fribilletter til Planetariet som tak for lån.

MVH Anders

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-05-04 17:00

> [...]
> Fredags.
>
> Der udloves 2 fribilletter til Planetariet som tak for lån.

jeg frygter næsten du bor på Sjælland - jeg er på Fyn og har optaget hele
molevitten - dog på longplay, men sikkert seværdigt (har ikke fået tjekket
om det hele er nået at komme med)
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 16-05-04 17:32

"Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen" <lillejensencat@mail.tele.dk> wrote in
message news:40a7811e$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Fredags.
>
> Der udloves 2 fribilletter til Planetariet som tak for lån.

Husk du stadig kan nyde alle afsnittene på http://www.dr.dk/skum/angora/

Klippene er i rimelig kvalitet og kræver kun RealOne / RealPlayer

Mvh. Martin

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 17:53

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Husk du stadig kan nyde alle afsnittene på http://www.dr.dk/skum/angora/
>
> Klippene er i rimelig kvalitet og kræver kun RealOne / RealPlayer

Nej, på Angora er de gået over til WMP - og gudskelov for det ;)

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 16-05-04 19:46

> Nej, på Angora er de gået over til WMP - og gudskelov for det ;)
>
> --
> Med venlig hilsen
> Rasmus Thorsø Nielsen

Ah ja... det var mig der sad og sov

Mvh. Martin

Fra : Ironi

Dato : 16-05-04 22:19

"Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen" <lillejensencat@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:40a7811e$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Så jeg vil meget gerne låne ( hvis nogle har optaget det ) et videobånd
med
> de geniale afsnit af : Drengene fra Angora som DR2 sendte non-stop i
> Fredags.

Det er humor på et meget lavt/uintelligent plan!

Fra : Søren Sohl

Dato : 16-05-04 22:59

but funny...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-05-04 16:39

> but funny...

lol good one - det er så lav en kommentar at det er sjovt

Fra : ML-78

Dato : 17-05-04 09:52

Ironi skrev:

> Det er humor på et meget lavt/uintelligent plan!

Så må det jo lige være noget for dig.

ML-78

Fra : Ironi

Dato : 17-05-04 13:48

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Så må det jo lige være noget for dig.

Se dét er flot. Det fik mig faktisk til at smile.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 17-05-04 11:49

"Ironi" <@> wrote in message
> [...]
> med
>
> Det er humor på et meget lavt/uintelligent plan!

Aaah, nu kan jeg se hvad det var folk snakkede om før.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Ironi

Dato : 17-05-04 13:47

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
> "Ironi" <@> wrote in message

> Aaah, nu kan jeg se hvad det var folk snakkede om før.

Vil du dele din "viden" med os andre?

Fra : -V-

Dato : 17-05-04 15:27

Jacob Andersen wrote:
> Aaah, nu kan jeg se hvad det var folk snakkede om før.

Synes du at jeg overdrev?

-V-

Fra : Ironi

Dato : 17-05-04 20:23

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Synes du at jeg overdrev?

Det gjorde du!

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 21:24

sig mig *samler* du på killfiltre? PLONKKKKK

Martin Skovbo

Fra : Jacob Andersen

Dato : 18-05-04 02:09

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Synes du at jeg overdrev?

Omfanget er mig stadig ukendt, men jeg begynder vist at forstå.

/Jacob

Fra : Ironi

Dato : 18-05-04 21:38

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> skrev i en meddelelse
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Omfanget er mig stadig ukendt, men jeg begynder vist at forstå.

Det tror jeg nu ikke!