Hjælp!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 16-05-04 15:19

Hej alle sammen.

Her i November måned flyttede jeg ind i et dejligt rækkehus med en lille
have og forhave. Haverne så flotte ud dengang, men nu bliver vi nærmest
bombarderet med skvalderkål! De kommer i løbet af en nat, og befinder sig i
vores hække og i forhaven.

Kan jeg gøre andet end at knokle sindsygt på for at få dem op og væk? Evt.
ukrudts middel eller mirakelmiddel :) Kan man evt. plante noget som kvæler
dem? Gode ideer modtages med kyshånd :)

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : Poul Christensen

Dato : 16-05-04 15:27

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> Evt. ukrudts middel eller mirakelmiddel :) Kan man evt. plante noget
> som kvæler dem? Gode ideer modtages med kyshånd :)

Kig et par dage tilbage i gruppen -starter 12. maj.

Der er en tråd om subj på 18 indlæg

Poul C
poulchr03@ofir .dk

Fra : HELA

Dato : 16-05-04 19:44

Hej Ann

Ja skvalderkål er noget skrammel, en af de planter man mindst ønsker i
haven, en erfaring jeg kan vidregive er at så græs i det område i en sommer
og så klippe dem en gang i ugen, skvalderkål tåler nemmelig ike at blive
klippet ned, æigesom mange andre planter ikke tåler at blive klippet ned
hele tiden, omkring planterne i hækken, kan du hvis det er en ældre hæk
ligge et stykke plastik fra planterne og ca 50cm ud.

Mange grønne hilsner

Lars Filip