Bagdæmper spørgsmål!
Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 16-05-04 15:09

Hej!

Jeg er på udkig efter en anden bagdæmper, da den originale
er begyndt at virke dårligt. Troede ellers jeg blev forskånet for
det problem, da der står i model oversigten at der kom en anden
type på fra 99 og frem!

Hvilke muligheder er der udover Øhlins? Jeg synes Øhlins
dæmperne er for dyre!

kim..
http://www.thormc.dk/

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-05-04 15:11

Kim [Bandit600] wrote:
> [...]
> type på fra 99 og frem!
>
> Hvilke muligheder er der udover Øhlins? Jeg synes Øhlins

Hej Kim

Der er da selvfølgelig Hyperpro

--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 16-05-04 15:20

"Rune (Bandit600RR)" skrev i en meddelelse

> Der er da selvfølgelig Hyperpro

Er de gode? Hvad koster de, hjemmeside??

kim..

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-05-04 15:49

Kim [Bandit600] wrote:

> Er de gode? Hvad koster de, hjemmeside??
>
> kim..

Jeg gav 4100,- for min bagdæmperog jeg er rigtig godt tilfreds!
http://www.kjmotorcykler.dk/hyperpro.htm
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 16-05-04 16:12

> Jeg gav 4100,- for min bagdæmperog jeg er rigtig godt tilfreds!
> http://www.kjmotorcykler.dk/hyperpro.htm

Det er sq også mange penge lige at hive op af lommen,
men som det er nu såh, man får sq ondt i bollerne som det
bagdæk det flyver op og ned :o/

Er det ikke noget med at den passer fra en GSXR750, men ikke
fra en GSXR600!?!

Måske man skulle kigge lidt på ebay, og se om man er heldig!

kim..
http://www.thormc.dk/

Fra : Moller

Dato : 16-05-04 16:31

Kim [Bandit600] wrote:

> Er det ikke noget med at den passer fra en GSXR750, men ikke
> fra en GSXR600!?!

   Jo, fra bestemte årgange, men det kan du læse inde på banditFAQ siden :)

> Måske man skulle kigge lidt på ebay, og se om man er heldig!

   Min er købt via ebay.de ... men vi snakker ca. 7-900Kr. og regn med at
bruge 500Kr. bagefter for en renoverin på den hos f.eks. Topracing eller
lignende :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-05-04 16:36

> kim..
> http://www.thormc.dk/
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=24

Damn kim!

Den Bandit er sgu blevet flot! Har du ikke lidt billeder fra andre vinkler
også?
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 16-05-04 17:16

"Kim [Bandit600]" <lundgaardspamnejtak@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> type på fra 99 og frem!
>
> Hvilke muligheder er der udover Øhlins? Jeg synes Øhlins

Jeg har monteret en bagdæmper fra en 99'er GSX750F. Den passer på Banditten,
og er langt bedre end standarddæmperen.

Den ser rigtigt godt ud, din Bandit !

; - )

KD Bandit 600 S (årgang 1999)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-05-04 12:55

> Hvilke muligheder er der udover Øhlins? Jeg synes Øhlins
> dæmperne er for dyre!

Hej Kim

http://www.hagon-shocks.co.uk/Main.htm
http://www.ohlins.nl/index.html
http://www.maxtonsuspension.co.uk/
http://www.wilbers.de/
http://www.wirth-federn.de/
http://www.wpsuspension.com/
http://www.ohlins.com/
http://www.hyperpro.com

Jeg har personligt gode erfaringer med Wilbers og Racetech. Wilbers laver en
udmærket bagdæmper "build to spec" d.v.s. lavet til dig, din vægt og din
kørestil for 3100kr hvis du køber den ved firmaet de linkter til på deres
hjemmeside.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85