Pris på fadøl.
Fra : Peter Fleinert

Dato : 16-05-04 14:00

Jeg har en debat med en kammerat, hvor vi diskuterer fadølsprisen på
Bakken.
Jeg mener at prisen på ½ liter alm. fadøl koster omkring 30 kroner, mens
min kammerat mener at prisen er nærmere de 50 kroner.
Nu er dyrehavsbakken jo ikke Århus Å, så jeg håber ikke at min kammerat
får ret.
Prisen vi diskuterer, er hvad den koster på diverse beværtninger, og ikke
på spisestederne.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hilsen Peter.

Fra : Spangkuk

Dato : 17-05-04 01:11

"Peter Fleinert" <fleinert@SLETDETTEvaks.dk> skrev

> [...]
> Jeg mener at prisen på ½ liter alm. fadøl koster omkring 30 kroner, mens
> min kammerat mener at prisen er nærmere de 50 kroner.

På Ølgod, 8 dage siden.:

1/2 ltr. alm. fad - kr. 45
Half & Half - kr. 48

> Nu er dyrehavsbakken jo ikke Århus Å, så jeg håber ikke at min kammerat
> får ret.
> Prisen vi diskuterer, er hvad den koster på diverse beværtninger, og ikke
> på spisestederne.

Enkelte steder så jeg en 1/2 fad reklameret til kr. 35

Alt inkl. moms .......

Mojn

Spang