ang kæmpeplante
Fra : Erik Birkholm

Dato : 16-05-04 10:10

Er der ingen der kan hjælpe mig, med at finde ud af hvordan man behandler en
gonero, den ligner en kæmpestor rabarberplante.
Jeg fik den for en uge siden som et sideskud der blev hugget af, den er ca
1/2meter høj, jeg har bare plantet den i almindelig havejord

på forhånd tak
Erik Birkholm
erik.birkholm@tiscali.dk

Fra : HELA

Dato : 16-05-04 12:42

Hej Erik

Mon ikke det er en mammutblad GUNNERA manicata du taler om ? Den skal helst
stå beskyttet da bladene ellers vil tørre ud, have rigelig med vad og
gødning. planten skal helst dækkes til om vinteren, man kan klippe bladene
af og bruge dem sammen med halm til afdækning.

Mange venlige hilsner

Lars Filip

Hela"blindtarmen"@c.dk
Husk at fjerne "blindtarmen" inden du skriver