Bagdæmper
Fra : Msp

Dato : 16-05-04 03:07

Hej.
Kan en bagdæmper justeres på en Honda GL500i Silverwing ud over lufttrykket,
jeg tænker på selve fjederspændingen, og hvordan...

Mogens

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 16-05-04 13:34

Det er sådan, at der eksisterer 4 forskellige ProLink til GL modellerne.
Den jeg har kan kun justeres med lufttryk, men det kan være anderledes for
de andre udgaver.

Edvard Korsbæk

Fra : Msp

Dato : 16-05-04 22:25

> Det er sådan, at der eksisterer 4 forskellige ProLink til GL modellerne.
> Den jeg har kan kun justeres med lufttryk, men det kan være anderledes for
> de andre udgaver.

Er det (PC02) altså en Interstate Silverwing du har (med både tasker,
topboks og kåbe fra en GL1100), Det er sådan en jeg har og den type er der
vel kun én prolink på ??

Mogens

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 17-05-04 06:32

Min er ganske rigtigt en Interstate Silverwing, men min er en 650 model hvor
din hvist er en 500.
Jeg havde fat på en engelsk side, der gennemgik modellerne ud i detaljer.
Derfra har jeg en oplysning om, at (Efter hukommelsen) ..Selv om der blev
lavet ikke mindre end 4 forskellige udgaver af Pro-Link enheden
(Dæmper/Ledforbindelser?) er enheden ganske solid, og trænger sjældent til
vedligehold.
Min Clymer angiver, at den eneste justeringsmuliged er lufttrykket, og at
den eneste rep. mulighed er udskiftning af dæmperenheden.