Y'cant handle the truth/A few good men
Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-04 22:18

Kulturradikale advokat Tom Cruise lokker stupid-cirkusmili-general Jack
Nicholsen til at tilstå han beordrede morderisk mobning, fordi slavisk
lydighed er vigtigere end at soldater tænker selv.

Filmen anerkender at nazierne ved Nyrnberg Processen og de amerikanske
soldater der myrdede civile vietnamesere ved Mai Lai, fik ikke fair proces.

Her er retsystemet perfekt, og soldater der adlyder ordre, straffes mildt,
når det er en ordre, de burde kunne gennemskue som extremt uetisk(hvad næppe
nogen ordrer var under nazismen men ofte i USA)

Den desperate lyvende general, der afsløres, hvæser at civilister KAN IKKE
HÅNDTERE SANDHEDEN, og i disse tortur-tider har han ret i at kulturradikale
humanist-journalister ikke har sans for korrekt afvejdning der fører til
størst mulig lykke for flest mulig mennesker.

*Hvis* der er sket væsentlig tortur i Bagdad i amerikansk-styrede fængsler,
kan det ikke udelukkes at de psykologiske ydmygelser af nøgne fanger var
uvæsentlige sammenlignet med

humanistiske fordele opnået ved at optrevle netværk af _selvmordsbombere_ og
dermed spare Iraks civilbefolkning for meningsløse massemord på massemord på
massemord

Først et læserbrevsudkast om tortur -, dernest citater om selvbedrag - om
ikke at turde håndtere sandheden med åbne øjne.
---------------------------

Tibetansk ged m. torn i foden=EJ DANSK PROBLEM

"Når en tibetansk bjergged har fået en torn i foden, er det ikke et dansk
problem. " Mogens Glistrup.

Ny kunstart: torturpornojura

"Tvungen onani, simuleret oralsex og nøgenhed" - altså hvad folk i Vestenb
betaler for hos glædespiger - er ifølge Information 15 maj noget der
"specielt krænker tilhængere af Islam".. Men under den "intensive
udspørgning" afslørede "den ledende al-Queda mistænkte" om noget så vigtigt
som "et komplot om bygning af bombe, der spredte radioaktivt materiale
(beskidt bombe)"

"Søvnberøvelse og hætter" har siden 1999 været forbudt af den Israels
højesteret

(ligesom slaveri blev afskaffet da det var urentabelt fordi der var opstået
bedre alternativer).

Hvis bombeofre kan forebygges, vil jeg da godt med de bare hænder og uden at
efterlade spor opnå maximal smerte på en bunden fange. Den ny anti-tortur
lovjungle er kun skabt til sophistikeret journalistisk tortur-porno. Måske
det hele er en and, og skabt af Bush for at vinde valgkampen. At udstrålle
arrogance giver stemmer, selvom medierne lader som, om vælgerne er
humanister og afskyr effektivitet.

Mon ikke alle ulande er velforsynede med de billige amerikanske stun-bælter,
som fanger ikke kan tage af, og på lang afstand kan man pr remote kontrol
påføre tilpas smerte til, at viden om planlagt terror bliver afsløret. Lad
forskerne fabulere om, at smerte også kan give hallucinationer og falske
indrømmelser. Forhørslederen tjækker hurtigt, om der er gemt sprængstof,
hvor det tilstås, eller om angivne med-kæmpere til fangen er virkelige
personer og bor hvor angivet..

For mange år siden markedsførtes stun-hundehalsbånd, men blev selvfølgelig
forbudt i de civliserede lande. Ligesom elektroniske fodlænke forsinkes i
Danmark - men har været i brug i Sverige i 13 år med succes.

Se virkeligheden i øjnene - udenfor nogle få velfærdsstater gælder at magt
er ret. Og krig er krig.

Sej kristendom er når bispen siger til kronprinseparret , at de "tilhører
ikke kun hinanden, men os alle" altså offentlig ansatte er folkets tjenere.

Fjernt fra Tornerose-EU er de til Mel Gibsons Jesus-torturfilm

CITATER OM SELVBEDRAG
" When my love swears that she is made of truth, I do believe her,
though I know she lies.William Shakespeare

"Ingen er hykler i sine egne øjne"Samuel Johnson

Alt hvad vi gør, gør vi med henblik på noget andet. Aristotles

Sb An intellectual is someone whose mind watches itself. Albert Camus

sb De der følger en stor mand, stikker ofte deres øjne ud for bedre at
synge hans pris. Nietzsche

Sb Den visionære nægter sandheden for sig selv, løgneren nægter
sandheden for andre. Nietzsche

Sb Der gives en Grad af Forløjethed, der er båret i Kødet; den kalder man
"den

sb Det er lige så let at bedrage sig selv uden at mærke det,
som det er svært at bedrage andre, uden at de mærker det. La Rochefoucauld

Sb Det, som verden kalder dyd, er i reglen blot et fantasifoster dannet
af vore lidenskaber, som man har givet et agtværdigt navn for at gøre det,
man har lyst til, fri for straf. Nietzsche

sb Folk bruger de penge, de ikke har, til at købe ting for, som de ikke
har brug for, så de kan imponere de mennesker, som de ikke kan lide. Steen
Madsen 4 6

sb He that knows himself knows others. Charles
Caleb Colton

sb Hvo sig selv fornedrer, vil ophøjes. Nietzsche

sb In all great deceiver, one thing is noteworthy: their belief in
themselves. Nietzsche

sb Ja, og hvor mange år kan nogle mennesker leve, før de får deres
frihed?
Ja, og hvor mange gange kan et menneske dreje hovedet og lade, som om han
ikke kan se?
Svaret min, blæser med vinden... Bob Dylan

sb Jeg tror ikke, at man skal ønske sig for megen oprigtighed i
samfundet. Det ville være som en jernbjælke i et korthus. W. Somerset
Maugham

sb Latterligst af alt er at opretholde skinnet mod andre så længe, at man
bilder sig selv ind, at det er sandheden. Immanuel Kant

sb Man bliver aldrig bedraget, bedrager sig selv. Goethe

sb Men gladly believe that which they wish for.Cæsar-

Sb Mennesket har viljen til at hjælpe andre, indtil de får

sb Når to mænd mødes, er der i virkeligheden seks mennesker til
stede. Der er hver af dem, som de ser sig selv, hver af dem som den anden
ser dem, og hver af dem som de virkelig er. William James

sb Overfor oss selv spiller vi alle mer enfoldige enn vi er. På den måten
hviler vi ut fra våre medmennesker.Nietzsche

sb People have always spoken of ´faith´and acted on their
instincts.

SB Selvbedrag er den største af alle glæder Voltaire

Sb Selvbedrag kan lede til selvdestruktion Æsop

sb SELVBEDRAG"Det har jeg gjort", sier min hukommelse. "Det kan jeg ikke ha
gjort" - sier min stolthet og holder fast ved det. Endelig gir hukommelsen
etter. Nietzsche

sb Sobriety is love of health, of inability to eat much. La Rochefoucauld

sb The girl who cant dance says the band cant play.
Yiddish Proverbs

sb The man who lies to himself can be more easily offended than anyone
else.
Fedor Dostoevsky 1821-81

sb The visionary denies the truth to himself, the liar only to others.

sb The visionary denies the truth to himself, the liar only to
others.Nietzsche

Sb The will to truth is merely the longing for a stable world.
Nietzsche

sb Vi lever anderledes end vi tænker.
Gottfried Benn

sb We are never so easily deceived as when we imagine we are deceiving
others.La Rochefoucauld

sb Ørkenens beduiner aflægger løfte om, at de ikke vil spise
fisk.Goethe

sbac There is scarcely any man sufficiently clever to appreciate all the
evil he does. La Rochefoucauld

sbD Når man elsker nogen, så opfatter man ikke vedkommende sådan, som han
i virkeligheden er. Andre Gide

sbD Sig mig, hvem du tror, du er, og jeg skal sige dig, hvem du er.
Piet Hein

sbDRØMdpsi The foolishness is a shrine of protection against the
outside world Peter Bamm

sbDåå Vi er så vante til at spille Komedie for andre, at vi til sidst
spiller komedie for os selv. La Rochefouceauld, fransk
oplysningsfilosof år.1670.

sbDåå Where belief is painful, we are slow to believe Ovid
(B.C. 43-18 A.D.)Latin Poet.

sbdååDESIRE Ingen kan få den, han elsker. For i samme nu, han holder
hende i sine Arme, bliver hun en anden. Svend Borberg 1889-1947

sbdååDESIRE Man elsker dog kun sin egen kærlighed og løber hele sit
liv efter denne illusion. Jean Anouilh

sbdååDESIRE Man elsker i siste hånd sine begjær og ikke det begjærte.
One ultimately loves one´s desires, not the thing desired. Nietzsche

sbDååDhidmdd Livet er en vidunderlig ting at tale om, eller læse
om i historiebrgerne - men det er frygteligt, når man også skal leve det.
Jean Anouilh

sbdåådhå DAGDRØM / HÅB"Håbet er det definitive onde".Nietzsche

sbDååDHÅ I kærligheden kører håbet med seksspand, ønsket med
firespand, forventningen med tospand og virkeligheden med en enkelt krikke.
Luise Bertram

sbFf He who denies his own vanity usually possesses it in so brutal a form
that he instinctively shuts his eyes to avoid the necessity of despising
himself. Nietzsche

sbff Our enemies approach nearer to truth in their judgments of us than we
do ourselves.La Rochefoucauld

sbfo Forregnelse i selskabslivet. _Denne_ ønsker at være interessant ved
sine domme, _hin_ ved sine sympatier og antipatier , _en tredie_ ved sine
bekendtskaber, _en fjerde_ ved sin isolation -og de forregner sig alle
- Ti den, for hvem skuespillet opføres, mener just selv at være det eneste
skuespil, der kommer i betragtning. Nietzsche

SBhmlød All that we do is done with an eye to something else.
Aristotle

SBhmløh Kvinder får ikke så hurtigt veninder som mænd får venner. Fordi
kvinder har mere at skjule. Louis Wain

SBhmløh Women never confess, even when they seemingly resign
themselves to such a course, they are never sincere. Emile
Gaboriau

SBhåklsre Der er kun to slags mennesker, de retfærdige, der anser sig for
syndere, og synderne, der anser sig for retfærdige. Pascal

SBhåkm Those who are incapable of commiting great crimes do not
readily suspect them in others. La Rochefoucaul

SBhåkmk The vices we scoff at in others laugh at us within
ourselves. Sir Thomas Browne

SBhåkmrs Vi vil lettere kunne tilgive dem, der har krænket os, end dem, som
vi har krænket, eller som har gjort os en tjeneste, og derved bragt os i
taknemmelighidsgæld. La Rochefoucauld

SBhåLø He who does not need to lie is proud of not being a liar.
Nietzsche

SBhånnsbkl Mennesker må gøre nogle frygtelig simple ting for at
holde deres agtværdighed oppe. Bernard Shaw

SBhånnsbrs Man kaster kun med sten, når man bor i et glashus.
Frithiof Brandt 1892-1964

sbkæ "We always deceive ourselves twice about the people we love - first to
their advantage, then to their disadvantage. Albert Camus

sbkæ I kærlighed begynder man med at bedrage sig selv, og man ender med at
bedrage andre Oscar Wilde

sbkæ Å forføre ens neste til en god oppfatning om en og senere selv tro
fullt og fast på nestens oppfatning. Hvem kan gjøre kvinnene et slikt
kunststykke etter?- Nietzsche

sblgDYD Ørkenens Hinduer aflægger Løfte om, at de ikke vil spise Fisk.
Goethe

sblgSV I have often laughed at the weaklings who thought
themselves good because they had no claws+Godhed er mangel på styrke til at
være ond. Nietzsche

sblø De vises bestandighed er blot evnen til at indelukke deres uro i
hjertet La Rochefoucauld

sblø Reasons for consolation. When someone dies, we usually need reasons to
be consoled, not so much to soften the force of our pain, as to excuse the
fact, that we feel consoled so easily. Nietzsche

sbLØHIHi Øjenvidner genkender ofte forbrydere de ikke har set.
Illustreret Videnskab nr. 7/97 p22

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Claudio Adam

Dato : 16-05-04 06:53

Hej Bo,
if people can handle the thruth they talk about it

Sagen er den at vi elsker at pege fingre ad amerikanerne
sagen er den at vi er en rem af samme hud
sagen er den at vi ikke forstår at krig er umenskelig
men hvad fanden ballonen er lige gået op
så på et tidspunkt fiser den vel ind

hilsen,

Adam

Fra : Lampen

Dato : 16-05-04 21:25

> Her er retsystemet perfekt, og soldater der adlyder ordre, straffes mildt,
> når det er en ordre, de burde kunne gennemskue som extremt uetisk(hvad næppe
> nogen ordrer var under nazismen men ofte i USA)

Ok, du er rablende vanvittig. Du burde indlægges på den lukkede
omgående, for der er virkeligt et eller andet helt galt oven i pæren på dig.

Hvad med at bruge al din viden på noget mere konstruktivt istedet for at
skrive indlæg på newsgroups ?

Folk med din viden og intelligens bliver politikere, gør en forskel med
det liv de har. De gemmer ikke deres afføring på marmeladeglas og sælger
deres sæd på hovedbanegården. Og de går da allermindst på førtidspension
og nasser på andre hårdtarbejdende mennesker i samfundet.

Jeg så engang Mogens Glistrup i sorgenfri, han vadede rundt ude på gaden
i sine morgentøfler og morgenkåbe, og jeg tænkte "Fuck, manden er
spejlblank". Og det _er_ han, han har absolut ingen ide om hvordan
tingende foregår i hverdagens virkelighed, han lever fuldstændigt i sin
egen verden. Og så nytter det bare ikke en skid at have læst 10000
bøger, og have en iq på 200.

Jeg er dybt rystet helt nede i de tungeste ender af min grundvold !

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-04 22:09

Lampen escribió / skrev

> Jeg er dybt rystet helt nede i de tungeste ender af min grundvold !

Vil du så ikke godt undlade at besvare hans offtopic indlæg, da det gør
det umuligt at filtrere ham væk?

FUT: dk.admin.netikette

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 23:22

"Lampen" <x@x.x> wrote in message

> Ok, du er rablende vanvittig. Du burde indlægges på den lukkede
> omgående, for der er virkeligt et eller andet helt galt oven i pæren på
dig.

Hvis man er VOLDELIG risikerer man tvangsindlæggelse på lukket.
Ved du intet om de svage i samfundet, som udsættes for psykiatri ?
Jeg har aldrig haft berøring med det system, men det er da velkendt at kun i
USSR blev folk tvangsbehandlet pga politiske meninger.

> Hvad med at bruge al din viden på noget mere konstruktivt istedet for at
> skrive indlæg på newsgroups ?

Gymnasiet hvor jeg var kemilærer, blev nedlagt. Når man som jeg har knægigt,
er førtidspension bedre end dagpene.

> [...]
> deres sæd på hovedbanegården. Og de går da allermindst på førtidspension
> og nasser på andre hårdtarbejdende mennesker i samfundet.

Jeg mener altså at jeg gavner samfundet bedst på den måde jeg har valgt.
Ring evt 35861000

> Jeg så engang Mogens Glistrup i sorgenfri, han vadede rundt ude på gaden
> i sine morgentøfler og morgenkåbe, og jeg tænkte "Fuck, manden er

Hvornår? Morgenkåbe er god overfrakke, men han plejer at tage udendørssko
på, for tøfler slides mod asfalt, og han er meget økonomisk. Mon ikke du
husker galt?

> [...]
> tingende foregår i hverdagens virkelighed, han lever fuldstændigt i sin
> egen verden. Og så nytter det bare ikke en skid at have læst 10000

Da han var MF, gjorde han gavn mere end andre i folketinget. Nu er han
pensionist - so what.

Jeg var ansat på Rigsarkivet med at rydde på i hans enorme dokumentsamling
fra folketingsarbejdet, som han overlod til dem. Han gjorde god brug af både
viden og IQ.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-04 07:00

"Lampen" <x@x.x> wrote in message

> Ok, du er rablende vanvittig. Du burde indlægges på den lukkede
> omgående, for der er virkeligt et eller andet helt galt oven i pæren på
dig.

Forklar hvilket tvangsindlæggelseskriterie - røde eller gule papirer?

> Hvad med at bruge al din viden på noget mere konstruktivt istedet for at
> skrive indlæg på newsgroups ?

Hvilket job står åbent for mig, som er bedre?
Når man er glistrupist, er man sortlistet fra alt.
Lissom den tortur-positive officer blev forflyttet, fordi han brugte sin
ytringsfrihed

> [...]
> deres sæd på hovedbanegården. Og de går da allermindst på førtidspension
> og nasser på andre hårdtarbejdende mennesker i samfundet.

Kritik af mig er næsten altid ussel, lodret løgn - jeg har f.x. aldrig haft
at gøre med salg af sæd.

Talrige jernbenestationer er benyttet som mødesteder over hele landet, dog
ikke lige den du digter om. Efter møde er sket anonym nonprofit levering af
sæd i steril tilproppet emballage, og sikkerhed mod genetisk og
kønssygdomsmæssig risiko har været bedre end på hospitalerne

Efter møde har donor onaneret på jernbanetoilet - eller er inviteret hjem
til kvinden eller de har bollet i hendes bil.

> [...]
> tingende foregår i hverdagens virkelighed, han lever fuldstændigt i sin
> egen verden. Og så nytter det bare ikke en skid at have læst 10000

Jeg har påvist usandheder i din fremstilling. Ring og lad os se hvor vi
snakker forbi hinanden. Skriv bagefter sandhed.

Jeg er på 35861000

Fra : Ironi

Dato : 22-05-04 15:19

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er på 35861000

Undskyld, men jeg er lidt nysgerrig.
Er der egentlig nogen, som har turde at ringe til dig?