spgm. ang. generals zero hour...
Fra : J.F.K

Dato : 15-05-04 21:03

Hejsa!

Hvordan kan det være at spillet efter hånden kører langsommere og
langsommere når jeg spiller skirmish???
Jeg har spillet det siden det kom frem, og har i denne periode ikke skiftet
hardware, mit system er som følger:
Bundkort: Asus P4C800 Deluxe Retail
CPU: Pentium 4 Northwood-C 3.0GHz FSB 800MHz In-a-Box (kører 3315MHz)
Ram: 2 x DDR-SDRAM PC3500 Kingston HyperX 512MB CL2
Grafokkort: Connect3D 128MB DDR Radeon 9800pro
Harddisk: 2 x Western Digital 250GB 7200rpm 8MB Cache

Og spillet er patchet til det nyeste, og alle drivere er og de nyeste...
Har aldrig ellers problemer med puteren, heller ikke i andre spil...!

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"

Fra : Ivan [7100]

Dato : 15-05-04 21:18

> Og spillet er patchet til det nyeste, og alle drivere er og de nyeste...
> Har aldrig ellers problemer med puteren, heller ikke i andre spil...!

Er det lang tis siden du har defragmenteret..?

Fra : J.F.K

Dato : 16-05-04 10:16

"Ivan [7100]" <nej@desværre.du> skrev i en meddelelse

> Er det lang tis siden du har defragmenteret..?

Jeg har lige defragmenteret men lige lidt hjalp det

John

Fra : Spangkuk

Dato : 16-05-04 01:42

"J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev

> Hvordan kan det være at spillet efter hånden kører langsommere og
> langsommere når jeg spiller skirmish???

Havde selv problemer med lag, dog på netværksspil.

Fandt på en, nu glemt, HP, at det kunne hjælpe at slette
mapcache.ini OG sætte spillet op på 1024x768, hvis det
ikke allerede kørte i den opløsning.

...og søreme så, det har hjulpet. Hvorfor aner jeg ikke.

Spang

Fra : J.F.K

Dato : 16-05-04 10:17

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke allerede kørte i den opløsning.
>
> ..og søreme så, det har hjulpet. Hvorfor aner jeg ikke.

Jeg har prøvet at slette mapcache.ini, men ikke noget bedre resultat her
heller

John

Fra : Jeppe Skov

Dato : 18-05-04 14:19

Er det et orginalt spil... fordi det kan godt skyldes at der er noget
sikkerhed på. Sååå

MVH

Jeppe

Fra : J.F.K

Dato : 18-05-04 22:18

Ja det er det, både Generals (skal du have for at installere Zero Hour) og
Generals Zero Hour er købe spil...

Mvh. John