Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skyskraber frokost
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-05-04 20:16

Der var engang et link til et billede, hvor arbejderne
sad og spiste frokost på en stålbjælke, på en skyskraber
under konstruktion.
Er der en der har den
mvh Ebbe

Der var forøvrigt flere billeder

Fra : rosenauer.dk

Dato : 15-05-04 20:27

> Der var engang et link til et billede, hvor arbejderne
> sad og spiste frokost på en stålbjælke, på en skyskraber
> under konstruktion.

.... til din info kan jeg oplyse at billedet hedder "Pizza-billedet" ..

Nej, spøg til side, men det er sgu påfaldende sjovt at det hænger på
afsindigt mange pizzarier rundtomkring i landet - check selv !

Desværre ved jeg ikke hvem der har taget det, men jeg ved at Silvan bl.a.
sælger det i indrammet format. De ved formodentlig hvem der har lavet..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Deaster

Dato : 15-05-04 20:39

Ebbe Hansen wrote:

> Der var engang et link til et billede, hvor arbejderne
> sad og spiste frokost på en stålbjælke, på en skyskraber
> [...]

Tag ud på et kollegie, det hænger stort på hvert andet værelse.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 15-05-04 21:05

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Der var engang et link til et billede, hvor arbejderne
> sad og spiste frokost på en stålbjælke, på en skyskraber
> [...]

Det er jo en klassiker, på linie med Monét...
Motivet hedder: Lunchtime Atop a Skycraper

http://www.netdays.hu/cards/postcards/us-01-lunchtime.jpg

/Jens

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 16-05-04 00:10

> Det er jo en klassiker, på linie med Monét...
> Motivet hedder: Lunchtime Atop a Skycraper
>
> http://www.netdays.hu/cards/postcards/us-01-lunchtime.jpg

Mit hedder: Rockefeller Center, 1932.
Det er beskåret lidt anderledes, bjælken er højrere oppe i billedet, så man
kan se mere af byen.

Det er forøvrigt til salg, da jeg er flyttet ud af kollegieværelset.

Glenn

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-05-04 07:46

On Sat, 15 May 2004 22:04:42 +0200, "Jens@dtext.news.tele.dk"
<Skriv_i_gruppen_så@andre_kan_læse_med.dk> wrote:
klip
>Det er jo en klassiker, på linie med Monét...
>Motivet hedder: Lunchtime Atop a Skycraper
>
>http://www.netdays.hu/cards/postcards/us-01-lunchtime.jpg
>
>/Jens

Det var lige det, mange tak
mvh Ebbe

Fra : Pipeline

Dato : 15-05-04 23:16

Er der ikke noget om at det blev lavet i et studie?
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 16-05-04 00:12

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke noget om at det blev lavet i et studie?
> --
Nej, men der er lavet et "look a like" med dem fra "Friends". Det blev lavet
i et studie, i L.A.

Glenn

Fra : Henrik

Dato : 17-05-04 13:02

Hej
Jeg har set en serie billeder, hvor det "kendte" kun var et af dem. Unden at
ville lægge hovedet på blokken vil jeg påstå at de blev lavet i et studio.
Det ses bl.a. på at fødderne "hænger" ligeud og ikke nedad, dette er dog
tydeligere på nogen af de andre fra serien. Altså "ikke alt der glimter er
guld".
Hilsen
Henrik