?XMLprogram
Fra : Jonas

Dato : 01-05-01 19:42

Hej

Er der nogen der kender til et program som selv studerende har råd til
at anskaffe sig, hvor man kan arbejde med forudbestemte DTDer og gemme
det man laver i XMLformat?

Mvh,
Jonas

Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-05-01 20:10

In article <1esqx5v.mq98h91jjrz02N%j-willen@online.no>,
j-willen@online.no (Jonas) wrote:

> Er der nogen der kender til et program som selv studerende har råd til
> at anskaffe sig, hvor man kan arbejde med forudbestemte DTDer og gemme
> det man laver i XMLformat?

Prøv XML Editor:
http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10457

Selv skriver jeg XML i en BBEdit Lite - men det er nu heller ikke de
helt store projekter jeg har lavet endnu. Mht. DTD - overvej at se på
XSL.

//Peter Gersmann

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 07-05-01 21:04

Jonas skrev:

> Er der nogen der kender til et program som selv studerende har råd til
> at anskaffe sig, hvor man kan arbejde med forudbestemte DTDer og gemme
> det man laver i XMLformat?
Måske SixPack? Eller er det for simpelt?...
http://www.trafficstudio.com/sixpack/

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen