Online auktion
Fra : outdoor

Dato : 15-05-04 16:16

Hej campister.

Så er der online auktion på en campingvogn på min hjemmeside
http://www.123hjemmeside.dk/outdoor

Kom forbi min side og kig, da det er et godt tilbud, og det er gratis at
kigge

De bedste hilsner fra outdoor

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Olsen

Dato : 16-05-04 00:11

Erhvervsmæssig annoncering i denne gruppe er IKKE tilladt.

Heller ikke selvom du forsøger at få indlægget til at ligne noget privat. Så
havde det hørt til i gruppen dk.marked-privat.camping.

Kim Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-05-04 01:01

Kim Olsen wrote:

> Erhvervsmæssig annoncering i denne gruppe er IKKE tilladt.

Det er hverken privat eller kommercielle opslag - hvilket jeg mener at Søren
har fået at vide før. Om ikke andet, så kan man ud fra denne gruppes fundats
samt http://usenet.dk se at disse opslag ikke er ønskede i gruppen.

Derfor Søren, brug venligst den rette gruppe til dine i denne gruppe
irrelevante opslag. Se mere om hvordan usenet fungerer - samt om hvad der er
velset og hvad der er uønsket i .dk-grupperne. Følg blot de links, der er i
min signatur.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Flemming Jensen

Dato : 19-05-04 20:54

> [...]
> http://www.123hjemmeside.dk/outdoor
>
> Kom forbi min side og kig, da det er et godt tilbud, og det er gratis at

Er vognen ikke fugtskadet og burde det ikke fremgå af aktionssiden ??

Hilsen
Flemming